The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorstel-topic

Ga naar beneden 
+16
Viënna
Alex
Meredith
Jenico
Wyatt
Valentine
Dawn
Myan
Victoria
Hannah
Avery
Eric
Yasmijn
Scarlett
Ciara
Iyzebel
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Viënna

Viënna


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 05-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Pyromanie
Waarschuwingen:
Voorstel-topic - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic - Pagina 2 Icon_minitimema sep 17, 2012 7:08 pm

Mijn lijstje wordt like "Jorien - 15 - feestbeest - lief - verlegen - popuuuu - rookt niet - knap - stoer - is vampiieeer"
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 18, 2012 5:54 am

Okay let's see what we have here.
Mijn naam, dames en heren - maar vooral dames waarschijnlijk - Is Nicky. Ik heb weinig bijnamen al zijn er wel een beperkte groep vrienden die mij Boo noemen haha. (Leuk, onnodig feitje; Ik heb soms blogs of dingen waar ik me op inschrijf onder de naam Envy. Dit staat voor de eerste letter van mijn voornaam en de eerste letter van mijn achternaam, NV. Ik had als snel door dat als je die letters in het engels zet dat je Envy kreeg. lol) Ik ben 17 jaar (Bijna 18, god ik kan niet wachten tot ik overal heen kan rijden -of overal tegen rijden.. Same thing, same thing-) en ik volg verzorging in 't 6e jaar. Dit gaat gepaard met stage's bij peuters, kleuters en senioren, wat best nog leuk is! Ik hou, hou, hou, hou, hou van the hunger games. Heb alledrie de boeken op 1 week in 't engels uitgelezen toen ik op vakantie was. Ik hou ook van awkward, Pretty little liars, Glee, Degrassi, The new normal en veel andere series. Lol dit lijkt echt op zo'n voorstelblad die je aan 't begin van je jaar op school krijgt zodat de leerkrachten weten wat voor iemand je bent. Iedereen vraagt me altijd naar wat voor muziek ik luister en eerlijk gezegd luister ik naar alles wat me aan staat, dit gaat van metal naar pop, van indie naar punk, enzovoort, enzoverder. Ik ben een beetje.. raar. Ik kan soms heel erg actief zijn of ook weer helemaal niet, ik kan van iedereen houden en dan weer helemaal niet, ik kan lief zijn tegen iedereen en (ja je raad 't) dan weer helemaal niet haha. Ik ben een beetje complex. Voor die complexiteiten ga ik ook sinds kort naar een psychiater, maar ik denk niet dat dat jullie ook maar een klein beetje interesseert. Mijn hobbies zijn toneel, zang en schrijven ook al vind ik dat ik totaal niet goed ben in ook maar 1 van die drie dingen. Toneel doe ik al 8 jaar en daar ben ik recent mee gestopt omdat ik 't moeilijk had, het was zo fantastisch om te acteren en iemand anders te zijn, ik wil 't echt weer doen Sad Schrijven daar was ik ook een tijdje mee gestopt nadat ik mijn boeltje nam op gsm en amper er nog op ging, maar het bleef altijd in mijn systeem zitten ook al zit er soms wat roest op. Ik weet dat dit waarschijnlijk veel is om te lezen, maar als je dit helemaal leest, voor je spiegel gaat staan om middernacht en mijn naam 3 keer zegt, kom ik tevoorschijn, aai je huisdieren, zeg dat je er mooi uitziet en neem waarschijnlijk iets om te drinken om vervolgens weer te verdwijnen.. I'm hot like that. OH and for the record als 't je nog niet opgevallen is - in rpg's vermijd ik dit- maar ik integreer nogal veel engels als ik praat.. slechte gewoonte. Oh en ik heb de neiging om iedereen peasants te noemen.. tumblr addict.

Love,
Nicky!
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 18, 2012 5:54 am

Oh dat was langer dan verwacht.. SORRY!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstel-topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstel-topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Felicitatie-topic!
» Het grote zingers-topic. See what I did there?
» Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?
» Het enige echte topic der shipnames!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: