The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Voorstel-topic

Ga naar beneden 
+16
Viënna
Alex
Meredith
Jenico
Wyatt
Valentine
Dawn
Myan
Victoria
Hannah
Avery
Eric
Yasmijn
Scarlett
Ciara
Iyzebel
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Iyzebel

Iyzebel


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 27-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Iyzebel wordt gezien als onhandelbaar en onvoorspelbaar - met gevaar voor anderen.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimedo aug 30, 2012 6:38 am

Ik ga dit topic niet eens beschrijven - wat sinds vanochtend een mogelijkheid is, omdat ik dat handig vond, voor als je bijvoorbeeld een meet aanmaakt, want dan kun je de titel voor alsnog variëren.

Oké, dus stel je hier voor en nee, ik ga niet eerst Evil or Very Mad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara

Ciara


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: Negentien en zeven maanden.
Probleem: Agressief als mensen haar uitschelden of aanraken.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 1:26 am

Dan ga ik maar eerst hé? In het heel kort, ik ben Sasha. Ben 14 jaartjes jong, heb dyslectie en ik hou enorm veel van schrijven, dansen en boogschieten. Zonder muziek kan ik niet leven en zonder mijn vriendinnen ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-08-12
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Dissociatieve stoornis en -amnesie
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 2:08 am

Bonjour. Ik ben Zilver, veertien jaar, ik ga na de zomervakantie naar 4 gymnasium. Schrijven is wat ik het liefste doe, samen met lezen en Castle, Fringe, Friends, Doctor Who, Once Upon a Time en Friends kijken. Ik klim elke zondag. En ik ben best wel heel erg raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmijn

Yasmijn


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Onthoud zich van de wereld door zich te gedragen als 7 jarige
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 2:12 am

Sacha - 16 jaar - 5VWO - Musical - Theater - Volleybal - Feesten - Schrijven - Lezen - Series kijken (o.a. Pretty Little Liars, Degrassi, Glee, Awkward. etc etc) - Raar
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 3:17 am

...Ik sta bekend als Margaux. Mijn bijnamen sucken over het algemeen. En daarmee bedoel ik de bijnaam "Margooke" mee, alsof ik zo klein ben. Anyway. Ik ben dertien jaar, eind november 14. Sinds mijn ego ermee geboost wordt, heb ik een liefde voor atletiek opgevat. Vooral voor het feit dat ik blijkbaar goed technisch ben, en niet zo'n sukkel ben als ik zelf dacht. YAY! Anyway. Ik blijk eveneens bekend te staan om mijn schrijfwerk. Blijkbaar is het enorm grappig als ik iemand op z'n bakkes laat vallen en alle élégance te laten wegvloeien. Niet dat mijn personages ooit elegant zijn. Mais bon, heeft hier niets mee te maken. Ik wijt alles aan mijn Margoiaanse trekjes. Ja, ik heb de neiging om een eigen land te verzinnen, ja. Margonië. Jazeker, ik ben erg creatief!!!!!!1 MAAR HE, mijn vorige klas deed keihard mee. Yesh, goede tijden. Anyway. Eh. Ik gooi er meestal wat random Frans en Engels door en ik vind het leuk om teveel info te geven. En oh, ik ben erg hypocriet, want in chatboxen zit ik de helft van de tijd met m'n vinger op Shift gedrukt - ik gebruik nooit Caps Lock, oké -, terwijl ik desondanks zit te gillen dat Caps Lock/Shift in schrijfsels belachelijk zijn. Nja, ik gun mezelf mijn hypocrisie. Like a Star @ heaven En ik stop wel eh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery

Avery


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 12
Probleem: Schizoïde persoonlijkheidsstoornis en hoogbegaafdheid
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 5:31 am

Ik bedenk me dat mijn voorsteldingetjes altijd of heel kort, of heel lang zijn. Dit wordt een korte (denk ik), want ik ben lui. Ik ben Jet, 14 jaar oud, 4 gymnasium. Schrijven is mijn... ja, hoe noem je dat. Mijn passie, mijn ontsnapping, mijn uiting, mijn alles. Daarnaast houd ik van kanoën, piano spelen, series kijken, lezen, bellenblazen, winkelen et cetera.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 5:33 am

Mijn naam is Scarlett, ik ben 17 jaar en zit (voor de tweede keer :c) in 5havo. Ik hou van Doctor Who, Harry Potter, Glee, Jedward en de Backstreet Boys. Oh en musicals. Ik ben slecht in mezelf voorstellen. Dus dit was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Obsessieve-compulsieve stoornis ook wel een dwangneurose
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 8:30 am

Nou we konden er natuurlijk niet omheen. Ik ben dus Pim. Sommige van jullie kennen me waarschijnlijk. Ik schrijf al behoorlijk lang, eh.. Ik heb een obsessie met BBC Sherlock. Ik ben 15 jaar oud (bijna 16 mwhaha). En ik zit in m’n examenjaar van de MAVO. Ik hou erg van schrijven (nogal logisch) en zeilen. ^__^ Verder heb ik geen idee wat ik hier neer moet gooien. Hi~
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 9:04 am

Ik ben Jorien, vijftien, 4 Havo, slecht in zulke lijstjes, niet zo interessant, vooral obsessed met THG en Harry Potter en houdend van schrijven - zoals iedereen hier (waarschijnlijk) doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 29-08-12
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 14
Probleem: Hallucinaties.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/0Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/0)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 8:54 pm

Uh, nou ja, ik ben Eleonora, en ik ben 12 jaar oud. Ik zit op het gymnasium en dan de tweede klas. Haha ik houd net zoals Jorien ook echt heel erg van THG en HP en nou ja dat. Ik schrijf graag en als ik iets verkeerd doe in het schrijven zeg het alsjealsjealsjeblieft dan kan ik het verbeteren want soms ben ik nogal perfectionistisch. ok dat was het
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentine

Valentine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Twee persoonlijkheden
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 9:30 pm

Okay ik ben slecht in voorstellen maar hier komt ie ok. Ik ben Merlissa, 15 jaar oud, gestoord en zit in 5 gymnasium. Ik hou van Game of Thrones, schrijven, Harry Potter, The Hunger Games, De Grijze Jager, Eragon (hier komen dus even mijn favoriete boeken ok doe me geen pijn), Septimus Heap, Bones, The Mentalist, Castle. Ik game ook en speel Skyrim, Eternal Sonata, Tales of Vesperia, Trine 2, Two Worlds, Eudemons online en dat was het wel ja. Bovendien ben ik verliefd op mijn mega-plaatjesmap en dit moest geen ik ga dingen opsommen voorstelling worden maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara

Ciara


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: Negentien en zeven maanden.
Probleem: Agressief als mensen haar uitschelden of aanraken.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr aug 31, 2012 10:46 pm

Dawn schreef:
Uh, nou ja, ik ben Eleonora, en ik ben 12 jaar oud. Ik zit op het gymnasium en dan de tweede klas. Haha ik houd net zoals Jorien ook echt heel erg van THG en HP en nou ja dat. Ik schrijf graag en als ik iets verkeerd doe in het schrijven zeg het alsjealsjealsjeblieft dan kan ik het verbeteren want soms ben ik nogal perfectionistisch. ok dat was het

Eleonora in Eleonora Hanging Tree/Katniss? HAHAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimeza sep 01, 2012 12:25 am

Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen. Ik heet Chloë, ben 17 jaar jong en zit in het eerste leerjaar van mbo Marketing en Communicatie. Men ziet mij als een probleemkind, ik trek ziektes aan als een magneet waardoor ik vorig jaar het eerste leerjaar mbo Journalistiek en Communicatie niet kon afmaken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 29-08-12
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 14
Probleem: Hallucinaties.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/0Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/0)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimeza sep 01, 2012 1:45 am

Ciara schreef:
Dawn schreef:
Uh, nou ja, ik ben Eleonora, en ik ben 12 jaar oud. Ik zit op het gymnasium en dan de tweede klas. Haha ik houd net zoals Jorien ook echt heel erg van THG en HP en nou ja dat. Ik schrijf graag en als ik iets verkeerd doe in het schrijven zeg het alsjealsjealsjeblieft dan kan ik het verbeteren want soms ben ik nogal perfectionistisch. ok dat was het

Eleonora in Eleonora Hanging Tree/Katniss? HAHAHA

Alleen als jij Sasha in Sasha Just.A.Dream!/Clove bent Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenico

Jenico


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Door vier jaar lang in het leger gezeten te hebben, is hij getraumatiseerd geraakt, met alle gevolgen van dien.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimeza sep 01, 2012 3:06 am

Nou, gegroet, ik ben Jolien, zestien jaar, doe 5VWO-atheneum, ben nogal gestoord, kan raaskallen als de neten, heb een vreemde liefde voor the Nightmare Before Christmas en Disney, waarbij die eerste een obsessie is geworden. Ik schrijf graag, rpg veel en kan behoorlijk lui zijn. Ik speel keyboard, amateuristisch dan, ben veel bezig met nail-art en ik ben er sinds kort achter gekomen dat ik het geweldig vind om een eigen jurk te maken. Vragen? Just ask.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara

Ciara


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: Negentien en zeven maanden.
Probleem: Agressief als mensen haar uitschelden of aanraken.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimeza sep 01, 2012 10:46 pm

Dawn schreef:
Ciara schreef:
Dawn schreef:
Uh, nou ja, ik ben Eleonora, en ik ben 12 jaar oud. Ik zit op het gymnasium en dan de tweede klas. Haha ik houd net zoals Jorien ook echt heel erg van THG en HP en nou ja dat. Ik schrijf graag en als ik iets verkeerd doe in het schrijven zeg het alsjealsjealsjeblieft dan kan ik het verbeteren want soms ben ik nogal perfectionistisch. ok dat was het

Eleonora in Eleonora Hanging Tree/Katniss? HAHAHA

Alleen als jij Sasha in Sasha Just.A.Dream!/Clove bent Very Happy

JA, ELEONORAAA :3 Yeahzzzz. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Meredith

Meredith


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Aandachtsprobleem + Münchhousensyndroom
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimezo sep 02, 2012 2:36 am

Nou ja, ik ben dus Nynke en ik en 15 jaar. 4VWO, blablabla. Ik schrijf dus, wat waarschijnlijk echt vet onverwacht is. Daarnaast teken ik ook, lees ik veel, kijk ik Eredivisie (FC Groningen. C:<) en heb ook seizoenskaarten. Ik speel piano, maar ook wel wat andere instrumenten een beetje. Laten we het maar op piano houden, aangezien ik dat gewoon al heel lang doe. Verder doe ik aan circus en zit ik in de voorstellingsgroep, dus als je het komende jaar nog eens naar een voorstelling van circus Santelli gaat, is er een vrij grote kans dat je mij tegenkomt. Uhm, ja, verder ben ik niet zo interessant dat ik hier veel kan volschrijven of zo. OH JA, wat nog wel even zo is, ik had mezelf best wel hard voorgenomen om te gaan minderen met schrijven omdat ik anders school niet doorkom, dus als ik dit heel erg ga verwaarlozen ligt het daaraan. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-09-12

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Probleem: Borderline & lichte schizofrenie
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimewo sep 05, 2012 11:42 am

Ik heb geen zin in een lang verhaal want ik ben moe c:
YOU'D WISH!

HOI LIEVE LIEVE GEACHTE GEWELDIGE RPG'RTJES..!
Mijn naam is al een geruime 15 jaar Merel en ik vermaak me al zeker 5 jaar prima op het Vwo. Samen met wat vriendinnen proberen we onze school het Northgo College te Noordwijk van kant te maken, maar deze missie is nog altijd niet volbracht. Ik zit al 2log16 jaar op volleybal en logaritmen heb ik net vandaag geleerd dus het duurde even om dat te bedenken, zodat ik slim en nerderig overkom wat eigenlijk niet mijn doelstelling was. Ik zal het even verklaren voor degenen die het nog niet hebben gehad. a log p = q is hetzelfde als a^q = p. Aangezien er geen getal voor de q is in dit briljante wiskundige iets wordt het dus 2^x = 16 en aangezienn √16 = 4 zit ik dus al 4 jaar op volleybal. Ook krabbel ik graag op papier en als er interesse is zal ik me misschien eens uit gaan sloven met mijn tekeningen, als dit er niet is zal ik me ook eens gaan uitsloven met mijn tekeningen. Schrijven doe ik niet zo vaak meer, maar ik duik nog wel met alle plezier af en toe terug in mijn eigen wereldjes om me vervolgens te ergeren aan mijn eigen schrijfstijl. Ook lees ik graag en ik doe graag alsof ik Engels kan door Engelse boeken te lezen maar stiekem ligt er altijd een Engels woordenboek naast deze boeken welke ik regelmatig gebruik. Ik zit momenteel opgescheept met een kat wier hersenen niet helemaal honderd zijn, een bejaarde teckel van 11 en drie terroristen van een ratten of drie ratten van een terroristen die mijn kamer helemaal gesloopt hebben.
Aan de bovenstaande tekst niet te zien kan ik ook serieus zijn, maar het is nu laat en 's nachts is er geen plek voor serieusheid. Nu moet men niet gaan denken dat alles wat hierboven staat onzin is, want dat is het wel. Nee, kidding, ik spreek de waarheid. Ik ben een eerlijk persoon en dat zeg ik niet met een schijnheilig gezicht want ik ben écht een eerlijk persoon. Echt. Sure. Nee echt geen grapjes.. Ik lul niets door. Razz
De idioten die al tot hier zijn gekomen met lezen moeten nu echt aan zichzelf gaan twijfelen aangezien niemand zo gek is om nutteloze info over iemand te lezen als er zoveel nutteloze info in zo'n lap tekst staat.
Morgenochtend ga ik spijt hebben van dit ^ maar nu vermaak ik me wel eigenlijk. Ik probeer me nu verwoed te bedenken of ik nog iets weet te vertellen maar kennelijk weet ik niet zo veel over mezelf.. Oja, ik heb ook nog een heerlijke krantenbaan. En om eerlijk te zijn vind ik het wel lekker om af en toe een paar uurtjes te lopen met mn mp3-speler op. Dat geeft me altijd weer tijd om wat te denken. c: Hmm anders nog iets.. Oja, ik was ooit een redelijk ervaren rpg'er om nogmaals even op te scheppen maar aangezien ik al een heeele tijd niet meer onder de rpg'ers ben geweest en niet eens een poging heb gedaan te rpg'en hoop ik het niet verleerd te zijn. Mijn excuses voor het ongemak als mijn posts klote zijn maar je hebt er maar mee te dealen. Daarbij zijn mijn posts overigens vaak veel te lang dus bereid je maar voor.
Ik ben echt ziek duizelig trouwens, ik vraag me nu af of ik niet iets te veel gedronken heb.
Ik geloof dat dit nog steeds niet inhoudelijk over mij gaat dus ik geloof dat ik af ga sluiten en ga tukken, degenen die tot hier zijn gekomen met lezen krijgen van mij een koekje.
TRUSTEN LIEVERDS <<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Viënna

Viënna


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 05-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Pyromanie
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimedo sep 06, 2012 2:37 am

Alex schreef:
Ik heb geen zin in een lang verhaal want ik ben moe c:
YOU'D WISH!

HOI LIEVE LIEVE GEACHTE GEWELDIGE RPG'RTJES..!
Mijn naam is al een geruime 15 jaar Merel en ik vermaak me al zeker 5 jaar prima op het Vwo. Samen met wat vriendinnen proberen we onze school het Northgo College te Noordwijk van kant te maken, maar deze missie is nog altijd niet volbracht. Ik zit al 2log16 jaar op volleybal en logaritmen heb ik net vandaag geleerd dus het duurde even om dat te bedenken, zodat ik slim en nerderig overkom wat eigenlijk niet mijn doelstelling was. Ik zal het even verklaren voor degenen die het nog niet hebben gehad. a log p = q is hetzelfde als a^q = p. Aangezien er geen getal voor de q is in dit briljante wiskundige iets wordt het dus 2^x = 16 en aangezienn √16 = 4 zit ik dus al 4 jaar op volleybal. Ook krabbel ik graag op papier en als er interesse is zal ik me misschien eens uit gaan sloven met mijn tekeningen, als dit er niet is zal ik me ook eens gaan uitsloven met mijn tekeningen. Schrijven doe ik niet zo vaak meer, maar ik duik nog wel met alle plezier af en toe terug in mijn eigen wereldjes om me vervolgens te ergeren aan mijn eigen schrijfstijl. Ook lees ik graag en ik doe graag alsof ik Engels kan door Engelse boeken te lezen maar stiekem ligt er altijd een Engels woordenboek naast deze boeken welke ik regelmatig gebruik. Ik zit momenteel opgescheept met een kat wier hersenen niet helemaal honderd zijn, een bejaarde teckel van 11 en drie terroristen van een ratten of drie ratten van een terroristen die mijn kamer helemaal gesloopt hebben.
Aan de bovenstaande tekst niet te zien kan ik ook serieus zijn, maar het is nu laat en 's nachts is er geen plek voor serieusheid. Nu moet men niet gaan denken dat alles wat hierboven staat onzin is, want dat is het wel. Nee, kidding, ik spreek de waarheid. Ik ben een eerlijk persoon en dat zeg ik niet met een schijnheilig gezicht want ik ben écht een eerlijk persoon. Echt. Sure. Nee echt geen grapjes.. Ik lul niets door. Razz
De idioten die al tot hier zijn gekomen met lezen moeten nu echt aan zichzelf gaan twijfelen aangezien niemand zo gek is om nutteloze info over iemand te lezen als er zoveel nutteloze info in zo'n lap tekst staat.
Morgenochtend ga ik spijt hebben van dit ^ maar nu vermaak ik me wel eigenlijk. Ik probeer me nu verwoed te bedenken of ik nog iets weet te vertellen maar kennelijk weet ik niet zo veel over mezelf.. Oja, ik heb ook nog een heerlijke krantenbaan. En om eerlijk te zijn vind ik het wel lekker om af en toe een paar uurtjes te lopen met mn mp3-speler op. Dat geeft me altijd weer tijd om wat te denken. c: Hmm anders nog iets.. Oja, ik was ooit een redelijk ervaren rpg'er om nogmaals even op te scheppen maar aangezien ik al een heeele tijd niet meer onder de rpg'ers ben geweest en niet eens een poging heb gedaan te rpg'en hoop ik het niet verleerd te zijn. Mijn excuses voor het ongemak als mijn posts klote zijn maar je hebt er maar mee te dealen. Daarbij zijn mijn posts overigens vaak veel te lang dus bereid je maar voor.
Ik ben echt ziek duizelig trouwens, ik vraag me nu af of ik niet iets te veel gedronken heb.
Ik geloof dat dit nog steeds niet inhoudelijk over mij gaat dus ik geloof dat ik af ga sluiten en ga tukken, degenen die tot hier zijn gekomen met lezen krijgen van mij een koekje.
TRUSTEN LIEVERDS <<3

Ik krijg een koekje. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-09-12

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Probleem: Borderline & lichte schizofrenie
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimedo sep 06, 2012 4:39 am

Zal ik hem in een envelopje doen en opsturen?
De laatste keer dat ik dat deed was het koekje helemaal verkruimeld en was de brief opengemaakt door het postbedrijf omdat ze dachten dat er iets verdachts in zat... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Viënna

Viënna


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 05-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Pyromanie
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimedo sep 06, 2012 4:40 am

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-09-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimewo sep 12, 2012 4:48 am

Ok ok laat I know but nevermind.

Ik ben Janet - zoals bijna iedereen wel weet muahahah - Eennn ik ben 15 jaar, doe havo 4 blablabla. Ehmm ik ben een huge fan van One Direction - don't kill me please. Beggiing you - maar ik houd ook van Hunger Games, Hp, Gone whatever you tell me. Ik zit op tumblr, waar ik echt verslaafd aan ben. En ik schrijf natuurlijk. Dadadadum dat was het wel. Oh en ben altijd heel erg hyper. En heel erg fout. En heel erg dramatisch in plannen maken. Forgive mee! D:

Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimevr sep 14, 2012 3:13 am

Meh, ik ben ook lekker laat maar ik ben gewoon zo sloom als wat.

Well. Ik ben Marije en ik ben 14 jaar en zit op 3 havo. Ik verveel me veel te snel dus ik kijk altijd films tussen het schrijven door. Dus soms reageer ik laat. Ik hou van THG, HP, Gone en sprookjes. Ik ben fan van Florence and the machine en verder ben ik niet interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimezo sep 16, 2012 10:01 am

Erhm... Ja, ik ben dus Puck, ik ben een raar, irritant kind van 15 dat sinds april terug is van 8 weken Ardennen in rehab. Ja, een afkickkliniek. Ik zat hier niet voor een verslaving aan drugs of drank, maar zelfmutilatie. Ik ga daarom ook elke maandag naar NA-meetings in Eindhoven. Ik zit in drie Havo, voor de derde keer en heb een scheithekel aan mensen die vinden dat ze beter zijn dan ik, puur omdat ze niet in een kliniek hebben gezeten en niet zijn blijven zitten. Ik heb sinds groep vijf een crush op een jongen, toen hij zei dat hij me leuk vond heb ik het compleet verpest en nu vind ik hem nog steeds leuk en heeft hij, naar eigen zeggen 'bijna een vriendin' en ga ik daaraan kapot. Dusja, dat is wat je van me moet weten en meer, I suppose.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
Voorstel-topic Left_bar_bleue0/5Voorstel-topic Empty_bar_bleue  (0/5)

Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitimema sep 17, 2012 9:55 am

Yasmijn schreef:
Sacha - 16 jaar - 5VWO - Musical - Theater - Volleybal - Feesten - Schrijven - Lezen - Series kijken (o.a. Pretty Little Liars, Degrassi, Glee, Awkward. etc etc) - Raar


Pretty little liars, Degrassi, Glee, Awkward.. I think I just found my soulmate I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstel-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel-topic   Voorstel-topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstel-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Felicitatie-topic!
» Het grote zingers-topic. See what I did there?
» Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?
» Het enige echte topic der shipnames!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: