The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?

Ga naar beneden 
+3
Iyzebel
Criss
Adelaide
7 plaatsers
AuteurBericht
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Left_bar_bleue0/5Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitimedi sep 18, 2012 1:37 am

Ik weet dat dit eigenlijk op het absentie forum moet, maar ik dacht, ik doe het even apart. Ik wil namelijk laten weten dat ik morgen misschien niet online ben, omdat ik niet weet of ik mezelf er toe kan brengen, omdat het dan precies twee maanden geleden is dat mijn vader is overleden. Ik zou het fijn vinden als jullie hier respect voor hebben - niet dat ik denk dat jullie dat niet hebben, maar het is meer een standaard iets om erachter te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Left_bar_bleue0/5Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitimedi sep 18, 2012 4:25 am

Ik snap heel goed dat je dan niet in een RPG-bui bent. Sterkte, lieverd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Iyzebel

Iyzebel


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 27-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Iyzebel wordt gezien als onhandelbaar en onvoorspelbaar - met gevaar voor anderen.
Waarschuwingen:
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Left_bar_bleue0/5Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitimedi sep 18, 2012 6:45 am

Criss schreef:
Ik snap heel goed dat je dan niet in een RPG-bui bent. Sterkte, lieverd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Left_bar_bleue0/5Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitimedi sep 18, 2012 7:04 am

Ahw, ik snap helemaal dat je dan liever niet aanwezig bent op dit net ietsje te overenthousiaste forum der hyperactieve dramamakers. Sterkte ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Left_bar_bleue0/5Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitimedi sep 18, 2012 7:06 am

Veel sterkte lieverd. Neem de tijd die je nodig hebt en als je iemand nodig hebt, ik ben er voor je (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Left_bar_bleue0/5Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitimedi sep 18, 2012 7:23 am

Awh, natuurlijk heb ik respect hiervoor, veel sterkte. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hasse

Hasse


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-09-12
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Left_bar_bleue0/5Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitimedi sep 18, 2012 7:35 am

Heel, heel veel sterkte en gecondoleerd <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?   Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe zou ik dit topic in godsnaam moeten noemen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorstel-topic
» Felicitatie-topic!
» Het grote zingers-topic. See what I did there?
» Het enige echte topic der shipnames!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: