The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues... - Pagina 3 Left_bar_bleue0/5ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues... - Pagina 3 Empty_bar_bleue  (0/5)

ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues...   ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues... - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 15, 2012 4:11 am

William excuseerde zich bij het gezelschap, liet een onsamenhangende uitleg horen over…Eigenlijk weet ik al niet meer wat William precies zei. In ieder geval deden ze niet echt moeite om hem tegen te houden, want voor zoiets moet je dus echt wel naar huis gaan. Maar goed, William ging dus naar huis. In ieder geval was hij op weg. Fijn toch?
Wat fijn, hij werd dus écht vader. Eigenlijk was het vrij onwaarschijnlijk. Uiteindelijk, precíés op het moment dat mevrouw besloot dat ze wilde gaan drinken met meneer was het moment, vlak voor haar eisprong? Allemachtig, hoeveel toeval kon er bestaan? Het was gewoon dik toeval. Maar dit ben ik maar en mijn gezeur over toeval dat William altijd leek te treffen. Ik bedoel, hoeveel toeval kon er bestaan dat je precies op het moment dat twee bepaalde mensen kusten een bibliotheek binnenging, omdat het blijkbaar erg belangrijk was dat je lezen onderhield. Alsjeblieft, man, William werd dan wel redelijk vaak met lezen geconfronteerd – hij was niet vaak alleen. En zowat iedereen hier wist wat er aan de hand was. Eigenlijk schaamde hij zich er niet eens voor. Maar goed, maakte niet uit. Hij werd vader! Ja, ja, dat moest vaak gezegd worden, oké?
Goed, laten we maar melden dat William ondertussen bij zijn huidige woonst was aangekomen. Oh, en heel toevallig had William een sleutel. Dus hij liet zichzelf binnen. Binnen zonder bellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues...
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Grote Tragische Verhaal van Wuppel
» ORPG- Amias goes on whoo
» Zeik verhaal.
» Een verhaal over nimfjes
» ORPG] The epic Epic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic :: Off-Topic RPG's-
Ga naar: