The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zeik verhaal.

Ga naar beneden 
+2
Wyatt
Victoria
6 plaatsers
AuteurBericht
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Obsessieve-compulsieve stoornis ook wel een dwangneurose
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimeza sep 01, 2012 11:35 pm

Oke ik had dus een relatie met Stijn, 9 maanden gewoon alles was goed en happy, yaay vet leuk enzo. Kwam hij 2/3 weken geleden met de mededeling dat hij was vreemdgegaan en dat een random stranger hem maar gewoon een blowjob had gegeven. En toen ja, stortte m’n wereld wel een beetje in, 2 dagen zitten janken als een klein kind en toen kwam de rage. Vooral tegen hem. Ik was/ben woedend. En nu zit hij helemaal zielig te doen dat het niet z’n bedoeling was en dat hij het niet wou bla die bla bla. Maar hij was gewoon nuchter, niet stoned bezopen whatever. Dus hij had gewoon kunnen zeggen dat hij het niet wou omdat hij een vriendin had? Hij had sowieso wel zijn brein kunnen gebruiken niet waar? Anyway hij was een week naar London en toen had ik opzich wel rust aan m’n hoofd, want begrijp me niet verkeerd ik geef nog wel om hem maar ik accepteer het feit dat hij vreemd gegaan is gewoon niet. En nu is die terug en wilt hij helemaal naar me toe komen en alles en hij heeft zelfs een freaking cadeautje voor me gekocht? I mean.. ARGH =____=

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimeza sep 01, 2012 11:39 pm

Wat een eikel, even serieus. Als mijn vriend dat zou flikken dan moet hij beter geen contact meer met me zoeken. Bah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Obsessieve-compulsieve stoornis ook wel een dwangneurose
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimeza sep 01, 2012 11:43 pm

Maar het is heel dubbel op, want ik kan niet zomaar 9 maanden ’houden van’ weggooien, I mean ik geef echt nog om hem. Dus ik zit ook in een halve twee strijd met mezelf. Maar het is zo frustrerend want ik voel me in zekere zin ook gewoon verraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimeza sep 01, 2012 11:52 pm

Victoria schreef:
Maar het is heel dubbel op, want ik kan niet zomaar 9 maanden ’houden van’ weggooien, I mean ik geef echt nog om hem. Dus ik zit ook in een halve twee strijd met mezelf. Maar het is zo frustrerend want ik voel me in zekere zin ook gewoon verraden.

Nee, natuurlijk niet. Moeilijk, moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery

Avery


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 12
Probleem: Schizoïde persoonlijkheidsstoornis en hoogbegaafdheid
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimezo sep 02, 2012 1:03 am

Ik snap je wel, maar wat hij heeft gedaan is echt niet acceptabel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Obsessieve-compulsieve stoornis ook wel een dwangneurose
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimezo sep 02, 2012 1:31 am

Avery schreef:
Ik snap je wel, maar wat hij heeft gedaan is echt niet acceptabel?

Het hele feit dat hij zich gewoon een blow-job laat geven en daar fine mee is. Ja sorry maar ik voer sommige handelingen gewoon echt niet uit I mean getver mannen pissen daaruit en IEUW. Anyway z’n hele motief omdat dus gewoon goed te laten vinden was: ’Ik was gewoon benieuwd.’ Dus dat vind ik dan onacceptabel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimezo sep 02, 2012 1:51 am

Victoria schreef:
Avery schreef:
Ik snap je wel, maar wat hij heeft gedaan is echt niet acceptabel?

Het hele feit dat hij zich gewoon een blow-job laat geven en daar fine mee is. Ja sorry maar ik voer sommige handelingen gewoon echt niet uit I mean getver mannen pissen daaruit en IEUW. Anyway z’n hele motief omdat dus gewoon goed te laten vinden was: ’Ik was gewoon benieuwd.’ Dus dat vind ik dan onacceptabel.

Ja, inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentine

Valentine


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Twee persoonlijkheden
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimezo sep 02, 2012 2:32 am

Wat hij gedaan heeft vind ik echt niet kunnen, maar als je nog steeds wat voor hem voelt. Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten. Je zou het nog een keer kunnen proberen, maar of dat veel zin heeft weet ik niet, hoewel hij wel laat zien (volgens mij) dat hij er spijt van heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Obsessieve-compulsieve stoornis ook wel een dwangneurose
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimezo sep 02, 2012 2:33 am

Valentine schreef:
Wat hij gedaan heeft vind ik echt niet kunnen, maar als je nog steeds wat voor hem voelt. Tja, ik zou het eigenlijk ook niet weten. Je zou het nog een keer kunnen proberen, maar of dat veel zin heeft weet ik niet, hoewel hij wel laat zien (volgens mij) dat hij er spijt van heeft.

Ik denk bij mezelf nu: Hoe kan ik hem ooit nog vertrouwen.. I mean ik ben ook nog niet helemaal toe aan ’de daad’ zelf. Dus als het voor hem dan te lang duurt gaat hij dan ook naar een ander omdat hij nieuwschierig is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 05-09-12

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Probleem: Borderline & lichte schizofrenie
Waarschuwingen:
Zeik verhaal. Left_bar_bleue0/5Zeik verhaal. Empty_bar_bleue  (0/5)

Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitimewo sep 05, 2012 12:04 pm

Ik ken je niet maar ten eerste verveel ik me en ten tweede bemoei ik me graag met dingen dus daar ben ik dan. c:

Hoe lang is dit nu allemaal geleden?

Als je op logische wijze handelt geef je die gast gewoon op zijn flikker. Wees boos op hem, wrijf het hem er in wat een lul hij is geweest want dit
Victoria schreef:
...z’n hele motief omdat dus gewoon goed te laten vinden was: ’Ik was gewoon benieuwd.’
vind ik zeer onbeschoft en asociaal. Op deze manier iemands vertrouwen schenden is afschuwelijk kwetsend.

Aan de andere kant bestaat er ook zoiets als vergiffenis, want wat je vriend/ex heeft gedaan is inderdaad 'erg' met hoofdletters, maar hij is ook maar een mens en een mens maakt fouten. Het zal hem vast en zeker vreselijk spijten (tenzij hij gewoon op je uitgekeken was, wat ik niet wil suggereren), en als je hem vervolgens zou vergeven zou dat niet raar zijn. In tegendeel, ik zou het gemakkelijk begrijpen.

Victoria schreef:
Ja sorry maar ik voer sommige handelingen gewoon echt niet uit I mean getver mannen pissen daaruit en IEUW.
Dit blijft voor mij altijd iets om over te twisten, maar ik geloof niet dat deze situatie plaats maakt voor een discussie of wel..? Maar goed, dit terzijde..

Overigens, als ik mezelf in jouw positie zou voorstellen, zou ik het mijn vriend niet vergevenm, als ik er zo over nadenk. Mn vriend kan me veel flikken maar zich zomaar een bj laten geven door een ander persoon als je een lieve vriendin hebt..? Hij zou er naar kunnen fluiten.

Ik wens je veel sterkte en zo, ik hoop voor je dat dingen toch nog goed zullen komen I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zeik verhaal. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeik verhaal.   Zeik verhaal. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zeik verhaal.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een verhaal over nimfjes
» Het Grote Tragische Verhaal van Wuppel
» ORPG - Het tragische verhaal van Wuppel continues...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: