The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ScarletRozy vs. Margaux

Ga naar beneden 
+4
Criss
Meredith
Myan
Noah
8 plaatsers
AuteurBericht
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:36 am

DEEL TWEE
Van: ScarletRozy
Datum: 1. oktober 2012 16:23

Ik ben geen achterlijk klein kind, ik weet heus wel dat er andere mensen zijn die iets naars hebben beleefd. IK zeg gewoon hoe ik me voel. En nu meid ben ik gewoon pist, al je sarcasme. Dit doet de deur dicht, laatste bericht van mij, mij kan je nooit meer spreken. Byee!! Adieu..
Jij schreef:
Dat schildje van je werkt niet zo goed, als je je nu gaat verdedigen. HAHA Bespottelijk gewoon. Kijk, ik kan me moeilijk gaan uitspreken over dat zielige verleden van je, maar iedereen maakt wel íéts mee. Je kan je er moeilijk op vastpinnen en niet verdergaan. Schat, je moet niet bij mij aankomen met gelûl over dat zielige leventje van je. Het verleden is niet meer, schat, het is wél voorbij. Goed dat je dat doorhebt, lieverd, nu je er nog naar gedragen.
ScarletRozy schreef:
Dat veranderen gaat niet zo snel hoor!, ik heb een hoop meegemaakt in mijn leven en heel misschien kan ik wel arrogant voordoen. Misschien is dat gewoon een schild om mezelf te beschermen tegen de wereld om me heen. Ik heb gewoon iets ergs beleefd in mijn verleden en dat gaat niet voorbij. Tuurlijk weet ik dat ik niet een enige ben op de aardbol, zijn hordes andere mensen.
Jij schreef:
Dan moet je wat veranderen aan je attitude, schat. Als mijn mening door een hoop anderen gedeeld is, hangt dat meestal wel van jou af. Als jij jezelf niet als "arrogant" beschouwt, moet je eens kijken naar je gedrag. Het interesseert me niet hoe onzeker je wel niet bent, sowieso interesseer je me niet bepaald. Maar goed, laten we het niet over mijn interesses hebben. Als jij dat van jezelf weet, is dat heel schattig en snoezig en leuk voor je, maar, lieverd, je bent niet de enige op deze aardbol. Het is niet echt een excuus, dat zelfbewustzijn van je.
ScarletRozy schreef
Mijn beste meid, je kent me echt niet en arrogant ben ik zeker weten niet, ik kan wel misschien doodirritant zijn. Alleen 'arrogant' ben ik zeker weten niet. Nou whatever, je mag denken wat je vind van mij, ik weet wie ik werkelijk ben en hoe ik in elkaar zit. Dus deze discussie over mij is nu ten einde.
Jij schreef:
Je hoeft elkaars diepste geheimen niet te kennen om te vinden dat de ander een doodirritant, arrogant mens is. En schat, dat ben je.
ScarletRozy schreef:
Waarom erger je aan mijn gedrag? Je kent me niet eens?

DEEL EEN
Van: ScarletRozy
Datum: 30. september 2012 21:39

Euhmm? Hoezo als persoon, waarom erger je aan mij? Je kent me niet eens...
Jij schreef:
Eigenlijk óók als persoon. Je gedrag ergert me. Ongelooflijk hard.
ScarletRozy schreef:
Al de manier waarop je praat zegt al genoeg meid. Ik ga nu heel erg oppassen nu, hoe iemand mij vind (schrijfwijze). Je alleen een gloeiende hekel aan mij, vanwege mijn schrijven? Toch hopelijk niet als persoon
Jij schreef:
Ik denk niet dat jij van mij verwachtte dat ik iemand waaraan ik een gloeiende hekel heb ging loven? .__.
ScarletRozy schreef:
Jij bent tenminste eerlijk tegen me en zegt wat je er van vind en van mijn schrijven. Ik kan echt niet tegen als mensen tegen me staan te liegen en nu begin ik me af te vragen of ze me nou werkelijk mooi vinden schrijven. Of gewoon zeggen zodat ze me geen pijn hoeven doen. Eerlijkheid daar hou ik van! Ook al zou het hard aan komen.
Jij schreef:
Goh, dat weet ik heus wel, man. Om eerlijk te zijn, ben ik niet echt heel erg dom om dat niet door te hebben. Je zou bespottelijk naïef zijn als je dacht dat er veel mensen waren die naar je keken als iemand waar ze naar opkeken. Vanuit mijn standpunt kijken de meesten op je neer. Dus ja, ik heb dat door.
ScarletRozy schreef:
Dat begrijp ik ook, je bent echt niet de enige die zo over er mijn schrijf kunsten er zijn wel meer.
Jij schreef:
Niet alleen de mijne.
ScarletRozy schreef:
Oke ik begrijp het volkomen en dat is geheel je eigen mening en ik accepteer jouw mening gewoon.
Jij schreef:
Kijk, lieverd, je ligt niet goed in de groep. Misschien dat je geadoreerd wordt door meisjes die net hebben ontdekt wat die rode kronkellijntjes onder hun woorden betekenen, maar wij niet. Eveneens word ik horendol van je schrijfstijl. Ik heb enkele posts van je gelezen en ik zal me altijd blijven ergeren aan de enorme Mary Sue's die je gebruikt. Serieus, hoe kún je denken dat ze dat niet zijn? Bespottelijk haast. Maar goed. Ik heb je er liever niet bij omdat ik weet dat je niet goed in de huidige groep RPGers die meedoen passen, ik absoluut geen zin heb om een RPG met mijn vriendinnen op te geven voor iemand wiens schrijfstijl ik niet kan uitstaan en ik eveneens niet van mezelf kan zeggen dat ik je mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:44 am

Wat een schat, die ScarletRozy. Bespottelijk gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meredith

Meredith


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Aandachtsprobleem + Münchhousensyndroom
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:46 am

Ze is zo verschrikkelijk geliefd, iedereen houd gewoon van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:47 am

Ja, echt, we kijken allemaal vreselijk tegen haar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:50 am

Ja, Margaux is anarchistisch gewoon. We zouden haar in de cel moeten opsluiten, zodat ze de geliefde ScarletRozy niet meer kan irriteren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:50 am

IK HAAT MENSEN DIE GAAN OPSCHEPPEN OVER HUN VRESELIJK ZIELIGE "VERLEDEN" EN DE VERSCHRIKKELIJKE DINGEN DIE ZE HEBBEN MEEGEMAAKT EN WAARDOOR ZE NU MISSCHIEN IRRITANT/VERVELEND/ARROGANT/NEGATIEF OP EEN ANDERE WIJZE OVERKOMEN. KOM OP ZEG, DAT HEEFT ER NIETS MEE TE MAKEN. ONJUISTE OORZAAK-GEVOLGRELATIE. DROGREDEN.
Dat moest ik hoofdletters om aan te geven wat voor gruwelijke walgelijke hekel ik aan dat soort mensen heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:51 am

Oh, sorry dat ik niet meedoe aan de lof over ScarletRozy, dat moest ik gewoon even kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 5:55 am

Tss, anarchistische Jet toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 06-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Meerdere malen verkracht en angst voor aanrakingen.
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 6:26 am

Oh, wauw, ze is echt mijn idool!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 6:33 am

Een heldin gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimema okt 01, 2012 9:59 am

Criss schreef:
IK HAAT MENSEN DIE GAAN OPSCHEPPEN OVER HUN VRESELIJK ZIELIGE "VERLEDEN" EN DE VERSCHRIKKELIJKE DINGEN DIE ZE HEBBEN MEEGEMAAKT EN WAARDOOR ZE NU MISSCHIEN IRRITANT/VERVELEND/ARROGANT/NEGATIEF OP EEN ANDERE WIJZE OVERKOMEN. KOM OP ZEG, DAT HEEFT ER NIETS MEE TE MAKEN. ONJUISTE OORZAAK-GEVOLGRELATIE. DROGREDEN.
Dat moest ik hoofdletters om aan te geven wat voor gruwelijke walgelijke hekel ik aan dat soort mensen heb.

JA DIT JA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimedi okt 02, 2012 9:59 am

Dude, wtf. "Ik heb iets ergs beleefd en dat gaat niet voorbij" optyfen stom wijf. Ik heb godverdomme mijn vader verloren, ik ga toch ook door. Ik ga ook niet de zielenpoot uithangen want boohoo het gaat nooit voorbij. Komop zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 7:32 am

People, agree with me :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 7:34 am

+1 voor Puck
Terug naar boven Ga naar beneden
Viënna

Viënna


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 05-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Pyromanie
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 7:36 am

+2 voor Puck (hipsterheid ftw).
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 8:02 am

Ik ben het met Puck eens en ik geef geen punten, omdat dat in de mode is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viënna

Viënna


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 05-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Pyromanie
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 8:05 am

Zo zo, rebels. Oog
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 8:06 am

Iemand moet het doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 8:23 am

IK GEEF MEZELF 10 PUNTEN BITCHES
Terug naar boven Ga naar beneden
Viënna

Viënna


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 05-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Pyromanie
Waarschuwingen:
ScarletRozy vs. Margaux Left_bar_bleue0/5ScarletRozy vs. Margaux Empty_bar_bleue  (0/5)

ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitimewo okt 03, 2012 8:32 am

IK WIL JE ER OOK WEL 20 GEVEN HOOR
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ScarletRozy vs. Margaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ScarletRozy vs. Margaux   ScarletRozy vs. Margaux Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ScarletRozy vs. Margaux
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: