The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimezo sep 30, 2012 9:43 am

Op haar troon

Een ijsprinses,
Zittend op haar troon.
Neerkijkend op haar dienaren,
Met kille ogen en een ondeugende lach.
Genietend van haar macht, maar diep vanbinnen zuchtend.

Zuchtend omdat ze meer dood is dan levend,
Zuchtend omdat ze weet dat er dansende voeten op haar graf zullen komen.

Een ijskoningin,
Oud en wezenloos,
Met hetzelfde knagende gevoel.
Afvragend wat ze fout deed,
Maar diep vanbinnen toch wetend wat er is.

Margaux

Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimezo sep 30, 2012 9:44 am

Ik was elf, mensen, don't blame me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimezo sep 30, 2012 9:49 am

Ik vind het goed. Ik bedoel, het zou beter kunnen en het haalt het lang niet bij je schrijfwerk, maar het had ook veel slechter gekund.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimezo sep 30, 2012 10:03 am

Maar er is een reden dat ik eerder werk niet vaak bekijk, Jet. Ik zie nu heel goed welke fouten er door de mazen van het net zijn gegaan. >.< Te langdradig, die brug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimezo sep 30, 2012 10:24 am

11?! Wow, dude, ik wil NU zo kunnen dichten, maar ik bak er niets van en ik ben 15.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-09-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimezo sep 30, 2012 9:25 pm

Omg omg ik wil ook zo kunnen dichten teach me Margaux!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimema okt 01, 2012 2:02 am

Elizan schreef:
Omg omg ik wil ook zo kunnen dichten teach me Margaux!

Hoe moet ik dat precies gaan doen? Ik heb al echt maanden niet meer gedicht of zo. HAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Left_bar_bleue0/5Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty_bar_bleue  (0/5)

Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitimema okt 01, 2012 2:18 am

Wauwiieeee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"   Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon" Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het gedicht van Margaux waarmee ik ooit een hoog cijfer haalde voor mijn poëzieproject, getiteld "Op haar troon"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ScarletRozy vs. Margaux

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: