The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Serieus jullie gedacht nodig.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
Serieus jullie gedacht nodig. Left_bar_bleue0/5Serieus jullie gedacht nodig. Empty_bar_bleue  (0/5)

Serieus jullie gedacht nodig. Empty
BerichtOnderwerp: Serieus jullie gedacht nodig.   Serieus jullie gedacht nodig. Icon_minitimezo sep 23, 2012 4:31 am

Ik heb echt jullie hulp nodig. Maar serieus wat jullie ervan denken. Meestal worden zo'n topics van mij genegeerd maar ik weet niet meer wat te denken :c


Oké dus je hebt tanguy.. zo heet ie. En na de paasvakantie (ergens april ofz) heeft zijn ex 't lelijk uitgemaakt met 'm en was hij er erg van gedaan. Sindsdien zijn we zo meer en meer beginnen praten en uiteindelijk praatten we elke avond. Een maand of 2 later spraken we af en hebben we een film gekeken en alles was beyond cute. We lagen op z'n bed, waren elkaar constant aan 't plagen en hebben zelf bijna op 't punt van kussen gestaan. Wat dus niet gebeurde toen omdat we geloof ik allebei redelijk verlegen zijn (nouja, ik niet echt maar bij hem wel :c)
Een paar weken later vroeg hij me mee naar zijn eindejaarsbal waar ik heb op 't einde heb meegesleurd op zo'n slowliedje en toen heeft hij mij gekust. We zijn hand in hand naar z'n huis gegaan, hij heeft zelfs m'n fave liedje opgezet omdat hij 't wist geloof ik. Bij hem thuis sliep ik op z'n kamer maar niet bij hem omdat z'n zus daar ook ligt (klein huis, 3 kids btw) En voor ik ging slapen heeft hij me weer gekust, een paar keer. En de dag nadien toen ik weg moest ook. (Oh en hij kust zo onmens schattig met zo'n lief lachje op z'n gezicht :3) En sindsdien is de vakantie begonnen en praatten we minder omdat we allebei veel te doen hadden. En een vriendin van mij is in mijn naam toen ik erbij zat tegen begonnen omdat ik niet wist wat ik moest doen en ze vroeg of hij er spijt van had, wat dus niet het geval was. Daarna is de communicatie ietsje vermeerderd en ben ik bij hem geweest en kreeg ik toen ik aankwam een knuffel en toen ik vertrok een knuffel.. dat is al. Sindsdien heb ik zoiets van 'ok hij moet me niet hebben' en ben ik als vriend met hem beginnen praten ipv in mijn hoofd indruk op hem te proberen maken. En we praten nu ook al wat meer - wat ik niet snap als hij me niet moet hebben - En gisteren was hij op de fuif en kwam ik hem tegen en kreeg ik 'n knuffel en een kus op de wang en later op de avond kwam ik hem nog eens tegen en heeft hij mij nog heel erg geknuffeld en opgepakt voor zeker een minuutje en daarna wou hij mij precies niet loslaten.

Nu zit ik hier.. Gek te komen omdat ik niet weet wat ik moet doen, wat ik moet denken en hoe ik nu verder moet. Ja ik heb 'm heel erg graag en hij heeft me onbewust door 'n moeilijke periode gebracht, maar als ik 't zo nadenk heb ik 't gevoel dat hij enkel vrienden ofzo wil zijn? Ik weet 't niet meer.. hmpf.

Serieus wat denken jullie ervan ik heb zo hard hulp nodig.. sorry voor mijn gezaag I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Camille

Camille


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 13-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Ze zit in een depressie
Waarschuwingen:
Serieus jullie gedacht nodig. Left_bar_bleue0/0Serieus jullie gedacht nodig. Empty_bar_bleue  (0/0)

Serieus jullie gedacht nodig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieus jullie gedacht nodig.   Serieus jullie gedacht nodig. Icon_minitimezo sep 23, 2012 4:35 am

Nemen die guy, gewoon als jullie weer een gesprek hebben gewoon een keer achterhalen of hij iemand leuk vind en proberen hem duidelijk te maken dat jij hem wel leuk vind. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
Serieus jullie gedacht nodig. Left_bar_bleue0/5Serieus jullie gedacht nodig. Empty_bar_bleue  (0/5)

Serieus jullie gedacht nodig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieus jullie gedacht nodig.   Serieus jullie gedacht nodig. Icon_minitimezo sep 23, 2012 4:36 am

Dat is 't net.. hij is de enige waar ik zo socially awkward bij word en verlegen :p En hij antwoord soms zo droog :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-09-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
Serieus jullie gedacht nodig. Left_bar_bleue0/5Serieus jullie gedacht nodig. Empty_bar_bleue  (0/5)

Serieus jullie gedacht nodig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieus jullie gedacht nodig.   Serieus jullie gedacht nodig. Icon_minitimezo sep 23, 2012 4:49 am

June schreef:
Dat is 't net.. hij is de enige waar ik zo socially awkward bij word en verlegen :p En hij antwoord soms zo droog :p

Doe het dan via een omweg. Gewoon van; "EN. Hoe gaat het bij jou in de liefdeeee?" Dunno. Zoiets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Camille

Camille


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 13-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Ze zit in een depressie
Waarschuwingen:
Serieus jullie gedacht nodig. Left_bar_bleue0/0Serieus jullie gedacht nodig. Empty_bar_bleue  (0/0)

Serieus jullie gedacht nodig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieus jullie gedacht nodig.   Serieus jullie gedacht nodig. Icon_minitimezo sep 23, 2012 4:50 am

Ja zoals Janet dat zegt. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Serieus jullie gedacht nodig. Left_bar_bleue0/5Serieus jullie gedacht nodig. Empty_bar_bleue  (0/5)

Serieus jullie gedacht nodig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieus jullie gedacht nodig.   Serieus jullie gedacht nodig. Icon_minitimezo sep 23, 2012 5:23 am

HE LIKES YOU I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Serieus jullie gedacht nodig. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieus jullie gedacht nodig.   Serieus jullie gedacht nodig. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Serieus jullie gedacht nodig.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik huil nu en dat is jullie schuld
» Oké, dit moeten jullie lezen.
» Beter gaan jullie dit even lezen, AHAHHA
» Dit durf ik niet in de chat te zeggen want dan gaan jullie flippen :c

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: