The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 JOLIEN MADE ME DO IT

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
JOLIEN MADE ME DO IT Left_bar_bleue0/5JOLIEN MADE ME DO IT Empty_bar_bleue  (0/5)

JOLIEN MADE ME DO IT Empty
BerichtOnderwerp: JOLIEN MADE ME DO IT   JOLIEN MADE ME DO IT Icon_minitimedo sep 20, 2012 6:34 am

Daar zat hij dan. Hij had het uitgemaakt met zijn vriendin en z’n moeder riep dat hij terug naar binnen moest komen. “Harry, kom naar binnen, zo vat je nog kou!” riep ze, maar het drong niet tot hem door. Hij stapte stevig door, hij wilde even bij geen mens in de buurt zijn. Hij moest de gebeurtenis kunnen verwerken. Ze was vreemd gegaan, Kayleigh was vreemd gegaan. Hij had haar vertrouwd, maar ze deed hem dit aan. Hij voelde hoe de wind tegen zijn gezicht sloeg en de hagelstenen striemen over zijn wangen trokken. Door de regendruppels vielen de dikke tranen die langs zijn gezicht streken niet op. Overal waaiden schuttingen om en rivieren traden buiten hun oevers. Hij kon nog maar net blijven staan. Met moeite klom hij de dijk op. Hij zag de zee er tegenaan slaan en zich weer terug laten drijven. De zee leek net zo woest als hijzelf. Hij voelde zich verraden. Zijn beste vriend nog wel. Hij had van hen beide gehouden, en nu kon hij hen niet meer aankijken zonder misselijk te worden. De zee leek hem te roepen. Hij sloot zijn ogen. “Zou ik..?” mompelde hij en hij opende z’n ogen weer. “Wat moet dat moet.” Zei hij en hij dook het ijskoude water in, niet wetende wat hem daar te wachten stond.

Ik zou het appreciëren als jullie je mening en mogelijke verbeter punten zouden geven - ik kan wel tegen een stootje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenico

Jenico


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Door vier jaar lang in het leger gezeten te hebben, is hij getraumatiseerd geraakt, met alle gevolgen van dien.
Waarschuwingen:
JOLIEN MADE ME DO IT Left_bar_bleue0/5JOLIEN MADE ME DO IT Empty_bar_bleue  (0/5)

JOLIEN MADE ME DO IT Empty
BerichtOnderwerp: Re: JOLIEN MADE ME DO IT   JOLIEN MADE ME DO IT Icon_minitimedo sep 20, 2012 6:38 am

Het is awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
JOLIEN MADE ME DO IT Left_bar_bleue0/5JOLIEN MADE ME DO IT Empty_bar_bleue  (0/5)

JOLIEN MADE ME DO IT Empty
BerichtOnderwerp: Re: JOLIEN MADE ME DO IT   JOLIEN MADE ME DO IT Icon_minitimedo sep 20, 2012 6:51 am

Enige verbeter punten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





JOLIEN MADE ME DO IT Empty
BerichtOnderwerp: Re: JOLIEN MADE ME DO IT   JOLIEN MADE ME DO IT Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
JOLIEN MADE ME DO IT
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rains made mirrors of the earth.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: