The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik weet geen titel :D

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 2:34 am

Gewoon ergens random in de school, god ik ben zo saai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 2:45 am

Criss keek om zich heen. Hij was nu in een gang van het Lawrence die hij nog niet eerder had gezien - ach ja, het was hier vast groot. Hij kon niet verwachten dat hij alles al had gezien. Spannend, op verkenningstocht in een gekkenhuis, merkte Celia in zijn hoofd op. Criss lachte, hardop. Dat klonk vast raar, bedacht hij. Maar hij was in een gekkenhuis, hardop lachen tegen jezelf was vast niet het raarste dat iemand hier deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 2:50 am

Hannah zat op de grond, met haar rug tegen een van de muren en met haar benen omhoog getrokken. Haar armen had ze om haar benen heen geslagen en haar hoofd rustte op haar knieën. Ze had een pruillipje getrokken en keek verdrietig naar de andere kant van de hal. Enkele tranen begonnen zich al te vormen in haar ogen. Het zou ook niet meer lang duren tot deze over haar bleke wangen zouden rollen. Wat ze zag? Geen idee, dat wist alleen zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 3:14 am

Criss merkte een meisje op dat tegen de muur aan zat. Ze zag er niet al te best uit. Criss' zorgzame kant nam hem meteen over en hij liep snel naar het meisje toe. 'Hallo? Gaat het wel goed?' Vroeg hij. Er was iets vreemds aan dit meisje dat Criss en Celia allebei niet konden benoemen. Maar opnieuw: daar zou hij niet zo verbaasd over moeten zijn, gezien dat hij in een gekkenhuis was. Criss had de neiging om het te vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 3:26 am

Hannah merkte eerst helemaal niet dat er iemand in de gang was, iemand die zelfs tegen haar praatte. Toen ze opzij keek en een paar benen zag keek ze echter geschrokken op. Met grote ogen keek ze de jongen aan. Ze trok een moeilijk gezicht. Al het verdriet leek opeens weer verdwenen. 'Ja hoor!' Waarom zou het überhaupt niet goed gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 3:41 am

Criss had door wat het vreemde aan het meisje was: het leek wel of ze niet aanwezig was. Hij schrok dan ook toen ze reageerde op zijn woorden. Het ging goed. Zo. Dat was onverwacht. 'Weet je het zeker?' Vroeg Criss. 'Je leek nogal, eh. Verdrietig.' Door de onverwachte reactie was hij plots niet zo zeker meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 3:46 am

Hannah knikte. 'Hmmhm! Ja hoor!' Ze liet haar hoofd naar de zijkant hangen en keek hem verbaasd aan. 'Verdrietig?' herhaalde ze. Ze lachte. 'Waarom zou ik verdrietig moeten zijn?' Er was hier helemaal niks om verdrietig over te zijn! Als er nou een dooie voor haar neus zou liggen, ja, dan was het een ander verhaal geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Criss

Criss


Aantal berichten : 257
Registratiedatum : 02-09-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hoort stemmen
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 4:46 am

'Oh,' reageerde Criss. 'Nou, in dat geval... Oké.' Hij stak zij handen in zijn zakken terwijl hij even ongemakkelijk stil was. Gelukkig herpakte hij zich snel en glimlachte vriendelijk. 'Ik ben Criss, trouwens. Hoe heet jij? Ik heb je geloof ik nog niet eerder hier gezien - maar dat kan ook komen omdat ik hier nog niet zo lang ben.' Hij compenseerde de stilte met een overvloed aan woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Ik weet geen titel :D Left_bar_bleue0/5Ik weet geen titel :D Empty_bar_bleue  (0/5)

Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitimezo sep 02, 2012 4:49 am

'Criss..' herhaalde Hannah, terwijl ze zijn gezicht bestudeerde. Puur om het beter te kunnen onthouden. Hannah was geen held in namen. De naam was geen probleem, maar het gezicht dat erbij hoorde.. Dát was lastig. Ze knikte toen ze hem eenmaal in haar systeem geplant had. 'Ik ben Hannah. Ik heb jou ook nog nooit gezien, dus dat zal het zijn, ja.' Ze glimlachte vriendelijk terug. 'Waarom ben jij hier?' vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik weet geen titel :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik weet geen titel :D   Ik weet geen titel :D Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik weet geen titel :D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» En de titel moest nog verzonnen worden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: The Lawrence Institute :: The Lawrence Institute-
Ga naar: