The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Noah Leadley

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
Noah Leadley Left_bar_bleue0/5Noah Leadley Empty_bar_bleue  (0/5)

Noah Leadley Empty
BerichtOnderwerp: Noah Leadley   Noah Leadley Icon_minitimeza sep 01, 2012 10:13 am

ALGEMEEN
Volledige naam:
Noah Leadley. Betekenis? Zoek het zelf uit.
Roepnaam: Noah, eigenlijk. Je kan hem ook Nono noemen.
Bijnaam: Wat is hier het nut van? Zie boven. Zo moeilijk is dat niet.
Leeftijd: 16
Geslacht: Noah is mannelijk. Heel toevallig, ja.
Geloof: Noah gelooft in de zin van het leven. En zijn zin van het leven is jou raken met zijn katapult. Hier jij! Maar even serieus – kan ik wel! -, Noah gelooft nergens in. Jezus mag de pot op.
Probleem: Insomnie. Of slapeloosheid. Maar insomnie klinkt leuker. Noah heeft problemen met zijn slaappatroon. En hoewel dat behoorlijk banaal is, werd hij toch maar mooi hierin gesjot. De tragiek.

INNERLIJK
Karakter:
Oh, wat jammer toch – je arme goudvis is dood! Erg tragisch, hoor, maar het kon Noah geen reet schelen. Want weet je? Noah interesseert zich niet in je kleine zorgen. Eerlijk is eerlijk – jouw goudvis was een belachelijk wezen. En hij had rare ogen. Noah hield niet van je goudvis. Eerlijk gezegd was hij al vergeten dat je er eentje had. Maar goed. Noah is dus behoorlijk onverschillig, qua jouw zielige leventje en je beroerde zorgkwaliteiten. Zolang je maar niet dacht dat Noah een goudvis was die in nood verkeerde – want dan ging Noah eraan, zeker en vast met jouw beroerde kwaliteiten – vindt Noah het allemaal best, hoor. Het interesseert hem niet echt, maar hij luistert wel. Hij luistert vooral omdat hij zo beleefd wel is opgevoed. Maar even serieus – wat kan die goudvis je in godsnaam schelen? Maar jouw dode goudvis kan hem dus niet schelen en hij is gewoon aardig genoeg om niet te gillen dat jouw goudvis dood is en dat hij je volgende goudvis gaat vermoorden omdat je irritant bent. Nu we het er toch over hebben – Noah kan zelf wel behoorlijk irritant zijn. Voornamelijk omdat hij een katapult heeft. En meestal wel munitie vindt. En ook omdat jouw nek toch zo onweerstaanbaar is om iets heen te katapulteren. En geef toe – dat vet van je kan wel tegen een stootje. Maar goed. Noah is dus irritant en behoorlijk onverschillig over jou. We moeten toegeven dat Noah wat egocentrisch is. Maar hé, wat verwacht je van een jongen, in het midden van zijn puberteit? Maar goed. We moeten toegeven dat die onverschilligheid samenhangt met een menselijke dosis egoïsme en egocentrisme – nee, hij doet niet alles voor anderen, helaas voor jou - en wat optimisme. Want hé, genoeg goudvissen in de sloot! En trouwens, die goudvis van je had te weinig voedsel. Om het maar even te zeggen. Maar goed. Noah is niet geheel achterlijk. En eigenlijk is hij de kwaadste nog niet, hoor. Hij valt best mee. Hij is niet compleet gestoord. Hij valt je niet aan als je op een insect stapt, dat blijkbaar meneer Eddy was en een hoogstaande kever was. Aardig toch? Maar goed. Ik meld het gewoon even.
Sterke punten: Noah kan goed mikken. Zeker op die dikke neus van je. En oh, ik moet vermelden dat Noah niet geheel achterlijk is.
Zwakke punten: Noah is dan wel goed om op jou te mikken, hij is er niet goed in om zich te verdedigen als jij brullend op hem afrent. Overigens is die strijdkreet belachelijk. We kunnen ook vermelden dat Noah absoluut niet goed is in namen onthouden. En hij begreep geen kloot van vergelijkingen. X kan hem geen jota schelen. Maar goed.
Relaties: Wacht even. Noah? Relaties? Oh, vergeet het. We kunnen zonder twijfel zeggen dat Noah zich niet interesseert in relaties. Een meisje was gewoon een meisje. Ze had wel mooie benen, ja, dat was waar, maar boeie? Of hij op jongens viel? Wist hij toch veel?
Hobby’s: Jou katapulteren. En even serieus, is die buik van je een kussen? Wacht even, hoor, even uitproberen!
Haat: Zonder munitie zitten. De obsessie met liefde is ook behoorlijk ergerlijk. Hal-lo, als Noah op zijn zestiende nu geen zin heeft om ieder meisje te bekijken of ze wel aantrekkelijk is, is dat zijn keuze. Toch?

UITERLIJK:
Lengte/bouw:
Noah is 1.61 m. Eigenlijk is Noah best tenger gebouwd. Shit happens.
Huid: Noahs huid kan met recht als “blank” worden gedefinieerd. En acne moeten we ook vermelden. Yesh, Noah heeft acne.
Haar: Noah heeft bruine lokken. Voor zover we dat kunnen beoordelen. Jazeker, bruin haar. Eigenlijk zijn ze vrij sluik. En ze kunnen weleens vettig zijn. Maar dat ligt aan Noah zelf, eh.
Ogen: Noah heeft bruine ogen. Jazeker, niets meer te melden.
Kleding: Noah draagt gewone kledij, eigenlijk. Hij draagt een broek. Geen kilt. En als hij een kilt zou dragen, zou hij een onderbroek dragen. Ik zag je wel denken! Maar goed. Noah bedekt zijn delen goed genoeg, mocht je dat willen weten.
Speciale kenmerken: Noah heeft áltijd zijn katapult bij. Áltijd.

EXTRA:
Familie:
Noah heeft zijn ouders allebei nog, hoor. Alleen is zijn vader foetsie. Leuk voor de vader. Alleen heeft Noah nu wel iemand nodig die hem leert scheren.
Verleden: Zo heel veel is er niet eens gebeurd. Noahs vader is foetsie. Zijn moeder was niet pleite. Wat aardig van ‘r. Blijkbaar had die vent geen zin om vader te worden. Pech voor hem. Noah is er nog altijd! Maar goed. Maakt niet uit.
Overig: Noah schiet niet vaak op edele delen. Zo aardig is hij ook weer wel. Maar speciaal voor jou maakt hij met plezier een uitzondering.

Plaatje:
Spoiler:


Ik ben me er volledig van bewust dat er al een account is die eveneens Noah heet. Mocht dit storend zijn, neem ik alle schuld op me. Maar hé, soms moet er "toeval" bestaan in een RPG. "Hé, heet je ook Noah? Wat geweldig!" "Ja, inderdaad. Geweldig! Als ik nu zeg dat ik Noah heb bekogeld, lijkt het net alsof ik aan zelfverminking doe, terwijl jij het bent! Fantastisch, is het niet?" "...Eh."
Terug naar boven Ga naar beneden
Iyzebel

Iyzebel


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 27-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Iyzebel wordt gezien als onhandelbaar en onvoorspelbaar - met gevaar voor anderen.
Waarschuwingen:
Noah Leadley Left_bar_bleue0/5Noah Leadley Empty_bar_bleue  (0/5)

Noah Leadley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah Leadley   Noah Leadley Icon_minitimeza sep 01, 2012 9:26 pm

Wat een tragiek, Nono is helemaal naar het fijne Lawrence gestuurd, omdat hij niet kan slapen.

Hoe dan ook, goedgekeurd Like a Star @ heaven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 01-09-12

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Slapeloosheid
Waarschuwingen:
Noah Leadley Left_bar_bleue0/5Noah Leadley Empty_bar_bleue  (0/5)

Noah Leadley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah Leadley   Noah Leadley Icon_minitimeza sep 01, 2012 10:44 pm

Hij had hier connecties, weet je wel. En iemand moet hier toch normaal zijn?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Noah Leadley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah Leadley   Noah Leadley Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Noah Leadley
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Algemeen :: Personage-
Ga naar: