The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ROSA IS TROTS OP HAAR FEEDBACK YEAYYH

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mayrose

Mayrose


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 11-10-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Taakstraf
Waarschuwingen:
ROSA IS TROTS OP HAAR FEEDBACK YEAYYH Left_bar_bleue0/5ROSA IS TROTS OP HAAR FEEDBACK YEAYYH Empty_bar_bleue  (0/5)

ROSA IS TROTS OP HAAR FEEDBACK YEAYYH Empty
BerichtOnderwerp: ROSA IS TROTS OP HAAR FEEDBACK YEAYYH   ROSA IS TROTS OP HAAR FEEDBACK YEAYYH Icon_minitimewo okt 17, 2012 6:45 am


Ik was teveel in het stukje tekst gezogen om echt goed op fouten te kunnen letten, dus dat laat ik eventjes aan de anderen over. Ik merkte wel dat er af en toe misschien iets te vaak gebruik wordt gemaakt van komma's, en op andere keren dan misschien iets te weinig. Maar die komma's zijn altijd moeilijk in te schatten. Verder zat dit grammaticaal wel goed.
9/10

Mijn inner fangirl ging een feestje houden door je beschrijvingen en je woordkeuze. "De aders in zijn arm waren uitgezet en zijn spieren waren gespannen." O ja, ik heb geen leven. Nee even serieus. Aan het begint dacht ik: oh nee, cliché! En het lijkt inderdaad zo'n clichématig 'ik heb je bedrogen, nu gaan we dramatisch janken'-verhaaltje, maar dat is het niet. Je beschrijvingen en je woordkeuze (alweer) maken het tot een uniek stukje in het genre. Ik vind het m.a.w. heel volwassen geschreven.
9,5/10

18,5/20

Ik heb geen fouten kunnen ontdekken.
10/10

Ik werd behoorlijk meegesleept door je stukje. Het was interessant om te lezen en ik wilde eigenlijk wel weten hoe het verder ging. Misschien neigt het een béétje naar clichè, maar dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Goed geschreven en interessant.
9/10

Bij elkaar: 19/20

Op het begin vond ik het niet heel sterk: het leek op een opsomming van feiten en er werden korte zinnen gebruikt, maar daarna werd het steeds beter! Ik werd helemaal in het stuk gezogen en heb niet eens de tijd gehad om naar fouten te zoeken. Heel erg sterk en een lógische reactie van de jongen. Het cliché is goed ontweken, waardoor er een honger ontstond naar meer, meer lezen. De beschrijvingen waren erg goed en je woordkeuze was geweldig. Niks meer dan lof.

18.5/20

Heel erg mooi en sterk stuk, ik houd van sommige beschrijvingen. Grammaticaal dus echt heel goed. Heel mooi geschreven en beschreven. Het einde is echt heel mooi. Ik kan eigenlijk geen enkel punt vinden waar ik je op af kan rekenen, maar om het helemaaaal perfect te noemen gaat iets te ver.

19/20

Geen fouten. Applaus.
10/10

Ik vond het in het begin ook van: ''oh nee niet WEER zo'n verhaal'' maar het is zooo goed! Ik vond het heel fijn lezen en goed beschreven. Ik kan inderdaad ook geen punten vinden die ik niet goed vond? Ik ben erg onder de indruk.
9,5/10

19,5/20

(KIJK NU KOMT MIJN FEEDBACK!!!!!!!!!!!)
Grammaticaal pluspunt.
(10/10)

Deze was echt heerlijk, ik zag het voor m'n neus gebeuren! Hier kan ik niets aan opmerken, alleen zoals mijn voorganger al zegt (je naam valt weg onder dit kader, sorry): perfectie bestaat niet.
(9/10)

Totaal: (19/20)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ROSA IS TROTS OP HAAR FEEDBACK YEAYYH
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ROSA IS HIER

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: