The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lucian Nathaniel Alemsee

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lucian

Lucian


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 09-10-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Hij werkt hier.
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 7:38 am

Algemeen
Volledige naam:
Lucian Nathaniel Alemsee
Roepnaam: Lucian
Bijnaam: Luc of een leuke variatie daarop
Leeftijd: 21 jaar
Geslacht: Mannelijk
Geloof: Hij is officieel Christelijk opgevoed, maar hecht hier weinig waarde aan.
Probleem: Geen, hij werkt in het Lawrence.

Innerlijk
Karakter:
Lucian is een persoon die je het makkelijkst zou kunnen omschrijven als een verwend persoon. Hij heeft alles wat zijn hartje begeert, maar zal altijd om meer vragen. Want hij heeft gewoon het idee dat omdat hij toch alles krijgt, dat kleine beetje extra dan ook niet uit maakt. Maar dan gaat het niet alleen om materiele dingen. Hij verwacht dat je zo gauw hij met zijn vingers knipt voor je neus staat. Want hij heeft het geld én hij heeft hét gewoon. Ja, zijn ego is groot. Veels te groot. Zijn arrogantie is het enige wat je duidelijk als karakter eigenschap zou kunnen beschrijven. Het drukt de rest gewoon naar de achterkant. Het enige wat over is en wat je als een goed eigenschap zou kunnen beschouwen, is dat hij alles zegt wat hij denkt. Vindt hij dat je er belachelijk uit ziet? Dan zegt hij dat. Het is niet zo dat hij het voor zich houdt omdat hij je anders zou kunnen kwetsen. Want daar heeft hij namelijk helemaal geen enkele waarde aan.
Sterke punten: Hij is zelfverzekerd
Zwakke punten: Hij is erg arrogant, wat in zijn nadeel kan werken.
Relaties: Relaties? Weet je zeker dat je dat bij Lucian wil proberen? Vrienden met hem zijn lukt prima, zolang je maar van dezelfde klasse bent. Maar relaties in de vorm van liefde is een heel ander verhaal. Waarschijnlijk moet je echt zijn ware liefde zijn, of heel erg doordrammen voordat hij iets van liefde laat blijken.
Hobby’s: Het klinkt heel nerdig, maar toen hij klein was heeft hij piano leren spelen. En dat kan hij nog steeds. Voor de rest traint hij om zijn spieren mooi in vorm te houden.
Haat: Alles wat hem niet aan staat en wat hem irriteert. Van het kleine beeldje op de gang tot de portier in de gang die hem altijd met een kokhalzend gezicht aan kijkt.

Uiterlijk
Lengte/bouw:
Zijn bouw is gespierd, en zijn lengte is rond de 1.86
Huid: Gewoon normaal blank.
Haar: Asblond van kleur.
Ogen: Felblauw
Kleding: Het meeste trendy wat er nu is. Dus het blazertje, v-shirt met een gekleurde broek idee. Zolang het maar trendy is en het hem goed staat.
Speciale kenmerken: Geen

Extra
Familie:
Zijn lieve broertje Eric, welke eigenlijk een ongelukje was. Toen zijn ouders gingen scheiden, ging hij bij zijn vader gaan wonen en heeft zijn achternaam aangenomen.
Verleden: Voor zover heeft hij Eric altijd gehaat, en toen zijn ouders gingen scheiden ging hij bij zijn vader wonen. Dit was het enige spectaculairste wat er is gebeurd in zijn verleden.
Overig: Later misschien
Plaatje:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Waanstoornis
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 8:09 am

Hoi, mijn naam is Nina. Ik ga nu naar je personage kijken.

Misschien nog wat goede en slechte eigenschappen. Voor de rest:
Goedgekeurd.
Je kunt overigens de tweede 'persoon' in de eerste zin van je karakter beschrijving ook weglaten, om de zin iets beter te laten lopen. In zijn verleden hoeft er geen komma voor 'en'.

Like a Star @ heaven

Eén van mijn personage's eist een meet met Lucian. Find me at Iyzebel, Thane of Dream.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 8:38 am

Ik ben zo hard awesomeness dat ik wist wat Nina's commentaar ging zijn. (AA)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Waanstoornis
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 9:29 am

Ben ik zo voorspelbaar?

O, ik moest nog even toevoegen wat voor werk Lucian precies doet, want dat is best wel handig om ook te weten. Desnoods staat er manusje-van-alles, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 9:32 am

Eigenlijk wel, ja. HAHA Hey, dan kunnen Lucy en Dany samenwerken. HAHA Gaat goed, man. Maar dat kunnen ze sowieso. Dany's collega is toch awesomeness? 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Waanstoornis
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 9:34 am

Altijd, altijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-09-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 7:27 pm

Dream schreef:
Hoi, mijn naam is Nina. Ik ga nu naar je personage kijken.

Misschien nog wat goede en slechte eigenschappen. Voor de rest:
Goedgekeurd.
Je kunt overigens de tweede 'persoon' in de eerste zin van je karakter beschrijving ook weglaten, om de zin iets beter te laten lopen. In zijn verleden hoeft er geen komma voor 'en'.

Like a Star @ heaven

Eén van mijn personage's eist een meet met Lucian. Find me at Iyzebel, Thane of Dream.

moet je weer moeilijk doen? Sad ik vind hem goedgekeurd AHAHA en Lucian is van mij dus hey hey vriendenbehandeling? Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Waanstoornis
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimedi okt 09, 2012 11:29 pm

Elizan schreef:
Dream schreef:
Hoi, mijn naam is Nina. Ik ga nu naar je personage kijken.

Misschien nog wat goede en slechte eigenschappen. Voor de rest:
Goedgekeurd.
Je kunt overigens de tweede 'persoon' in de eerste zin van je karakter beschrijving ook weglaten, om de zin iets beter te laten lopen. In zijn verleden hoeft er geen komma voor 'en'.

Like a Star @ heaven

Eén van mijn personage's eist een meet met Lucian. Find me at Iyzebel, Thane of Dream.

moet je weer moeilijk doen? Sad ik vind hem goedgekeurd AHAHA en Lucian is van mij dus hey hey vriendenbehandeling? Cool

Ja, dat moest ik inderdaad en jij vulde je naam niet goed in, in je karakter sheet. Niemand krijgt VIP Treatment als ze het niet goed doen en mij die luxe niet geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucian

Lucian


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 09-10-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Hij werkt hier.
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimewo okt 10, 2012 12:44 am

Dream schreef:
Elizan schreef:
Dream schreef:
Hoi, mijn naam is Nina. Ik ga nu naar je personage kijken.

Misschien nog wat goede en slechte eigenschappen. Voor de rest:
Goedgekeurd.
Je kunt overigens de tweede 'persoon' in de eerste zin van je karakter beschrijving ook weglaten, om de zin iets beter te laten lopen. In zijn verleden hoeft er geen komma voor 'en'.

Like a Star @ heaven

Eén van mijn personage's eist een meet met Lucian. Find me at Iyzebel, Thane of Dream.

moet je weer moeilijk doen? Sad ik vind hem goedgekeurd AHAHA en Lucian is van mij dus hey hey vriendenbehandeling? Cool

Ja, dat moest ik inderdaad en jij vulde je naam niet goed in, in je karakter sheet. Niemand krijgt VIP Treatment als ze het niet goed doen en mij die luxe niet geven.

Oh serieus HAHHAA. Oh kom op het was evening ik was dooodddd Sad Alsjeblieft Ninaaaaa?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimewo okt 10, 2012 3:42 am

Vergeef Janet voor deze misstap, Nina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-09-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimewo okt 10, 2012 3:48 am

Ik snap er geen flikker van of onze Lucy nu goedgekeurd is of niet, MAAR IN IEDER GEVAL. Lucy en Ericje gaan meeten. NUUUU
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Waanstoornis
Waarschuwingen:
Lucian Nathaniel Alemsee Left_bar_bleue0/5Lucian Nathaniel Alemsee Empty_bar_bleue  (0/5)

Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitimewo okt 10, 2012 3:59 am

Tjongejongejonge Janet, ik had al gezegd dat hij goedgekeurd was, badeend.

Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lucian Nathaniel Alemsee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucian Nathaniel Alemsee   Lucian Nathaniel Alemsee Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucian Nathaniel Alemsee
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Algemeen :: Personage-
Ga naar: