The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 adjhfarhe daar gaat mn dag

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
adjhfarhe daar gaat mn dag Left_bar_bleue0/5adjhfarhe daar gaat mn dag Empty_bar_bleue  (0/5)

adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitimeza sep 22, 2012 1:09 am

Hij is buiten :l voor de eerste keer is ie buiten op de 6 maand dat hij binnen zit en 't neemt alle kracht uit me om niet te sturen of te praten als hij online is :s Iedereenzegt tegen mij dat em 'n klootzak is en dat hij mij zoveel pijn gedaan heeft, wat wel waar is, maar I can't help it om er sowieso terug naar te gaan want ik ben er nogsteeds verliefd op. Ook al weet ik dat 't nooit iets gaat wordn en 'm mij gebruikt ajzkghzkjh jkeh wtf is wrong with me.


Sorry moest er even uit :l
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
adjhfarhe daar gaat mn dag Left_bar_bleue0/5adjhfarhe daar gaat mn dag Empty_bar_bleue  (0/5)

adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitimeza sep 22, 2012 1:31 am

Oh.. Wat vervelend man.. Hoezo voor het eerst buiten in 6 maanden?
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
adjhfarhe daar gaat mn dag Left_bar_bleue0/5adjhfarhe daar gaat mn dag Empty_bar_bleue  (0/5)

adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitimeza sep 22, 2012 1:44 am

Hij zit binnen voor 6 maand, 't is een junkie. En my oh my zeggen die toevallig alles wat je wil horen en daarom raak ik er niet over
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
adjhfarhe daar gaat mn dag Left_bar_bleue0/5adjhfarhe daar gaat mn dag Empty_bar_bleue  (0/5)

adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitimeza sep 22, 2012 1:57 am

Aha.. Ik heb zelf acht weken met junkies gezeten, dus ik snap dat 'ie binnen moet zitten. Maar het is denk ik beter om hem te vergeten, als je nu een relatie zou beginnen zou dat zijn alsof hij z'n drugs vervangt door liefde. Een vervangende verslaving. - wat je allemaal niet leert bij een NAmeeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
adjhfarhe daar gaat mn dag Left_bar_bleue0/5adjhfarhe daar gaat mn dag Empty_bar_bleue  (0/5)

adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitimeza sep 22, 2012 2:22 am

Sowieso dat er nooit een relatie van zou komen. Niemand mocht 't weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
adjhfarhe daar gaat mn dag Left_bar_bleue0/5adjhfarhe daar gaat mn dag Empty_bar_bleue  (0/5)

adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitimeza sep 22, 2012 2:36 am

Oké, ignore the shit out of him.
Terug naar boven Ga naar beneden
June

June


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 16-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Borderline en drugsgebruik.
Waarschuwingen:
adjhfarhe daar gaat mn dag Left_bar_bleue0/5adjhfarhe daar gaat mn dag Empty_bar_bleue  (0/5)

adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitimeza sep 22, 2012 2:39 am

Omdat ik er zo verliefd op was kan ik dat niet :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





adjhfarhe daar gaat mn dag Empty
BerichtOnderwerp: Re: adjhfarhe daar gaat mn dag   adjhfarhe daar gaat mn dag Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
adjhfarhe daar gaat mn dag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: