The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Importance of light

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sareth

Sareth


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 05-09-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Drank- drugs- en seksverslaafd.
Waarschuwingen:
Importance of light - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5Importance of light - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

Importance of light - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Importance of light   Importance of light - Pagina 2 Icon_minitimema sep 17, 2012 9:38 am

Maar hé, wilden ze dat record volhouden? Leek me niet. Sareth wilde het in ieder geval niet. Het maakte haar ook geen zak uit of iemand hun record zou verbreken. Het enige wat zij momenteel wilde was Dane. Zeker nu hij haar tegen de muur duwde. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden hoe enorm opwindend Sareth die muren vond. Nu ze met haar rug tegen die muur stond, brachten haar herinneringen haar terug naar alle muren die deze muur voor waren geweest. Bijvoorbeeld die in de hotelkamer. Dit was niet de leukste muur geweest, wel de eerste. Dan hadden we nog die in de badkamer, meerdere muren in Dane zijn studio, andere muren en tenslotte de muur in het park. Die muur was trouwens nogsteeds vreemd. Wat deed een muur in het park, in vredesnaam? Ach, Sareth horen we niet klagen. Haar horen klagen zou momenteel sowieso onmogelijk zijn. Daarvoor was ze veel te druk bezig met Dane. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dane

Dane


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-09-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Geen probleem - Dane werkt hier.
Waarschuwingen:
Importance of light - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5Importance of light - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

Importance of light - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Importance of light   Importance of light - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 18, 2012 6:30 am

Volgens mij vond Sareth heel veel opwindend. Als je het mij zou vragen, zou ik zeggen dat het aanblik aan een ademende man Sareth opwond. Nee, misschien was dat een beetje overdreven. Maar het kwam er in de woord. En dat, chérie, moest je toegeven.
Die muur in het park? Dane was een meester in muren vinden. Om eerlijk te zijn waren ze het vast kotsbeu geworden dat driekwart van het vocht dat planten in het park binnenkregen urine was. Dus hadden ze toiletten geplaatst. Om begrijpelijke redenen. Heel gezond was urine vast niet voor planten. Om eerlijk te zijn had Dane geen flauw idee van de voedende stoffen in urine. Hij wist voornamelijk dat hij de samenstelling van zijn urine niet wilde oplijsten. Hij bedoelde, wist hij veel wat hij gisteren zoal gedronken had? En wat zijn lichaam erbij toevoegde?
Nah, het leek me vrij onwaarschijnlijk dat Sareth nog tijd had om een monoloog te voeren. Sowieso, Dane had geen zin om haar daartoe de tijd geven. Want hé, met Sareth kussen, al dan niet met redenen die iets verder gingen dan pure lust – mensen konden moeilijk zeggen dat het een saai karwei was. Nee, “karwei” was absoluut niet het goede woord. Maar hé, je weet vast wel wat ik bedoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Importance of light
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: The Lawrence Institute :: The Lawrence Institute-
Ga naar: