The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Allen James Walker

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Allen

Allen


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 09-09-12
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: Niemand die het ooit heeft bijgehouden.
Probleem: Drugs, gok en een klein beetje seks - verslaafd. Hallucinaties en waanbeelden. Aggresief, en nog wat kleine dingetjes.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimema sep 10, 2012 9:00 am

ALGEMEEN
Volledige naam: Allen James Walker.
Roepnaam: Allen
Bijnaam: Geen bijnaam heeft hij geaccepteerd en hij zal dat niet snel doen.
Leeftijd: Aangezien hij met andere dingen bezig was heeft hij nooit bijgehouden wat zijn leeftijd was.
Geslacht: Mannelijk
Geloof: Het enige geloof waar hij zich tot bekeert is het geloven in zichzelf.
Probleem: Waarom zou je vrijwillig in een instelling zou willen opgenomen worden? Hij heeft moeten leven met het feit dat hij zich in een Psychotische beeld waant en erg verslaafd is aan de kalmeringsmiddelen die de buitenwereld hem bied. Allen is op goede dagen erg slim en zal er alles aan doen om zijn behoefte waar te maken door op pad te gaan naar de middelen die hij nodig heeft. Hierdoor heeft hij een ander soort verslaving opgebouwd, gokverslaafde. Geld had hij nodig om zijn behoefte te vervullen en hierdoor heeft hij leren gokken. Een slim persoon is hij geworden door kaartspelen te bedriegen en hij zorgt ervoor dat hij het altijd bij het winnende eind heeft. Hij kan alles van je aftroggelen en liegt en manipuleert uit wanhoop. Hij heeft zo zijn eigen spelletjes en als je niet beter wist zal je hem een goochelaar of een tovenaar noemen.

INNERLIJK
Karakter: Deze jongen bezit ijsblauwe ogen die je zullen aankijken, niet omdat je er vandaag zo prachtig uit ziet, je bewonderen of op z'n minst aardig vinden. De persoon achter de ogen zal van je walgen, je haten of het liefst je met zijn ogen je laten neervallen en ervoor zorgen dat je niet meer beweegt. Iedere persoon die Allen ontmoet zal wel met deze kille en angstaanjagende ogen ooit te maken hebben. Meestal vrezen mensen hem en hopen met heel hun hart dat ze nooit meer met hem iets te maken zullen hebben. Op goede dagen, gevuld met hallucinaties zal hij je omarmen met een lege blik, zo leeg dat als je tegen hem praat, je kan weten dat een muur beter zal luisteren. Op slechte dagen, die meestal ook gevuld zijn met hallucinaties doet hij aan zelfverwonding en geniet hij van het vloeiende bloed en probeert daardoor ook andere om zich heen te verwonden die hem in de weg staan. Uit de buurt kan je beter blijven als Allen één van zijn slechte dagen heeft. Hij zal er alles aandoen om te kalmeren en daardoor zal hij in een nog grotere trance raken. De dagen daarop zou hij niet meer weten wat hij heeft gedaan en zal zich dan ook nooit schuldig voelen. Een zwak heeft hij voor vrouwen, ook al kan je het eigenlijk geen zwak noemen want hij geniet van de belevingen die het lot met zich meebrengt qua erotische handelingen. Allen zal dan ook meestal geen nee zeggen tegen een magisch avondje. Misschien lijkt hij wel zo'n nietsnut zoals vele anderen in de instelling maar hij is erg slim. iets wat je niet van hem moet onderschatten.
Sterke punten: Zijn sterke punten zijn evenals zijn zwakke punten. Zijn verslaving is misschien slecht maar hierdoor heeft hij een soort kracht opgebouwd om alles te pakken te krijgen als hij met maar echt wilt.
Zwakke punten: Allen kan amper met emoties omgaan en hij heeft geleerd alles wat hem niet zint om te zetten in woede wat er soms in één keer uitkomt. Nooit heeft hij tranen getoond en hij zal dan ook nooit huilen, geen traan zal hij kunnen laten vallen ook al is het iets wat hij dolgraag wil.
Relaties: Allen is sociaal op een speciale manier. Eigenlijk kan je het amper beschrijven hoe hij is qua zijn sociale contacten. Relaties heeft hij niet vaak serieus genomen, hij hoopt en weet dat er ooit iemand zal zijn die hem uit zijn vloek haalt.
Hobby’s: Allen zal je altijd met een mes in zijn handen zien, hij speelt ermee of maakt er iets mee kapot. Het is iets wat hij bij zich moet hebben.
Haat: Waar heeft hij nou niet een hekel aan? Zielige zwakke mensen, daar zal zijn grootste haat naartoe gaan maar het is absoluut teveel om op te noemen.

UITERLIJK:
Lengte/bouw: 1.88
Huid: Bleek, bijna lijkbleek.
Haar: Het is blond, de ene keer lichter dan de andere.
Ogen: Ijsblauwe ogen, meer kan je er niet over zeggen.
Kleding: goed zittende kleding zal hij dragen, verschillend is zijn style.
Speciale kenmerken: Zoals al hiervoor gezegd is, een mes zal altijd in zijn omgeving zijn.

EXTRA:
Familie: Geen familie bezit hij meer.
Verleden: Een klein lief jongetje, ooit was hij dat. Zo'n lief jongetje die met zijn broodtrommeltje in zijn handen naar school gaat, een wonderkind die nooit teveel zegt. Misschien had hij daar toen al de kracht er niet voor, was er toen al teveel kapot in zijn kleine bestaan. Thuis wou hij nooit zijn, vrienden had hij niet aangezien hij stil was en contact het liefst vermeed. Blauwe plekken waren iets wat letterlijk op zijn lichaam gebrand stond. Hij was maar 'een geval apart' volgens de medemens en die stempel kreeg hij op zijn voorhoofd gedrukt. Mensen mengde zich daardoor niet veel met hem totdat hij in de pubertijd kwam. Zijn vader zat hele dagen thuis terwijl hij hem en zijn moeder aftuigde. Op een gegeven moment toen hij erachter kwam dat zijn moeder naar de politie was gegaan en toen zijn vader daar achter kwam heeft hij in woede zijn moeder vermoord. Dood vond hij haar midden in de kamer terwijl zijn vader nergens te bekennen was. Vanaf dat moment heeft hij gezworen dat hij zijn vader zou vermoorden, een levensdoel die hem op de been houd. Rond die tijd was hij een jaar of dertien en toen begon het pas. Hij kwam in de verkeerde wereld terecht toen hij van zich afbeet op de middelbare school en hij kalmeringsmiddelen en andere drugs gebruikte om de dag door te komen. Elke dag leefde hij in een soort depressie totdat hij de verkeerde jongen voor zich had die hij afsnauwde. Hij belandde in een gevaarlijk gevecht en trok doen het mes die hij vanaf zijn moeder vermoord was altijd op zak heeft. Recht langs zijn keel liet hij het mes zijn vlees doorboren en toen was het gedaan. Allen werd gestuurd naar een instelling. 'The Lawrence Institution.' Met nog steeds in zijn hoofd zijn levensdoel die hij ooit zal waarmaken, het doel die altijd in zijn geheugen geschreven staat en zijn grootste geheim is.
Overig: Niets overigs.

Plaatje:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Allen op wo sep 12, 2012 2:36 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimema sep 10, 2012 9:16 am

Omfg, soulmates!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 09-09-12
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: Niemand die het ooit heeft bijgehouden.
Probleem: Drugs, gok en een klein beetje seks - verslaafd. Hallucinaties en waanbeelden. Aggresief, en nog wat kleine dingetjes.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimedi sep 11, 2012 2:23 am

YEAAAHH Soulmates for life. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Dane

Dane


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-09-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Geen probleem - Dane werkt hier.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimedi sep 11, 2012 6:13 am

Dat is volgens mij de bedoeling van soulmates eh. HAHAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 09-09-12
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: Niemand die het ooit heeft bijgehouden.
Probleem: Drugs, gok en een klein beetje seks - verslaafd. Hallucinaties en waanbeelden. Aggresief, en nog wat kleine dingetjes.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimedi sep 11, 2012 8:50 am

SHTTT
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Thane weigert elk mogelijk contact met mensen - al is hier vaak moeilijk aan te ontkomen. Hij is antisociaal en vijandig tegenover anderen - en kan hierbij enigszins gewelddadig uit de hoek komen.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimedi sep 11, 2012 9:14 am

Lisa, er staan hier en daar nog wat spel- en stijlfouten in.

Zen, is z'n.
Je begint een zin niet met "maar".
Er is in de karakter beschrijving een zin die raar loopt, dat moet je zelf maar even doorlezen.

Ik ben ook een beetje bang dat Allen too much of a trouble-maker wordt, maar dat zie ik dan nog wel even aan.

Dus, als je het nog even goed wilt doorlezen en de kleine foutjes er wilt uitphalen (Had je nou dyslexie of is dat een stomme vraag?) kan (en zal) ik hem goedkeuren. Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 09-09-12
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: Niemand die het ooit heeft bijgehouden.
Probleem: Drugs, gok en een klein beetje seks - verslaafd. Hallucinaties en waanbeelden. Aggresief, en nog wat kleine dingetjes.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimedi sep 11, 2012 9:16 am

Ja, ik heb dyslexie alleen heb ik het wel aardig onder controle hahaha. En ik wist het al toen ik het net nalas. Bedankt voor de verbetering !
Terug naar boven Ga naar beneden
Dane

Dane


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-09-12

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Geen probleem - Dane werkt hier.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimedi sep 11, 2012 9:20 am

Oké, Nina, ik snap je niet meer. IK BEGIN OOK ZINNEN MET MAAR? o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Thane weigert elk mogelijk contact met mensen - al is hier vaak moeilijk aan te ontkomen. Hij is antisociaal en vijandig tegenover anderen - en kan hierbij enigszins gewelddadig uit de hoek komen.
Waarschuwingen:
Allen James Walker Left_bar_bleue0/5Allen James Walker Empty_bar_bleue  (0/5)

Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitimedi sep 11, 2012 9:22 am

Allen schreef:
Ja, ik heb dyslexie alleen heb ik het wel aardig onder controle hahaha. En ik wist het al toen ik het net nalas. Bedankt voor de verbetering !
Ik wist het niet meer, vergeetachtige ik. Ik zal er dan ook rekening mee houden bij het controleren, doorlezen et cetera.

Ik keur Allen (alvast) goed Like a Star @ heaven!

Dane schreef:
Oké, Nina, ik snap je niet meer. IK BEGIN OOK ZINNEN MET MAAR? o.o
Nou Margaux, dat is niet goed - en het is dan mijn fout, dat ik dat op dat moment over het hoofd heb gezien. Daarbij heeft Lisa de pecht dat ik ook net met Nederlands bezig ben. Twisted Evil

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Allen James Walker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allen James Walker   Allen James Walker Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Allen James Walker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De slaapkamer van Allen
» Allen is verkiesbaar mensen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Algemeen :: Personage-
Ga naar: