The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..

Ga naar beneden 
+3
Jenico
Myan
Wyatt
7 plaatsers
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 1:51 am

Ik heb mijn eerste onderschrift met Photofilter Studio gemaakt!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 1:52 am

Awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 1:53 am

Myan schreef:
Awesome!

Echt wel, snapte er geen reet van, maar oké. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenico

Jenico


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Door vier jaar lang in het leger gezeten te hebben, is hij getraumatiseerd geraakt, met alle gevolgen van dien.
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:03 am

Oeh, I like ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-08-12
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Dissociatieve stoornis en -amnesie
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:05 am

Ik vind 'm vet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:06 am

Dank je wel allebei. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 29-08-12
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 14
Probleem: Hallucinaties.
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/0Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/0)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:10 am

Cool!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:11 am

Dawn schreef:
Cool!

Ohhh die van jou is ook pretty. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 29-08-12
Leeftijd : 23

Character sheet
Leeftijd: 14
Probleem: Hallucinaties.
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/0Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/0)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:20 am

Lyrica schreef:
Dawn schreef:
Cool!

Ohhh die van jou is ook pretty. ;o

Dankje! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:37 am

Door dat onderschrift krijg ik, heel kansloos, zin om uit te barsten in een bombastische canon van "Would You". Fuu. Ik kan niet eens zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 2:38 am

Eric schreef:
Door dat onderschrift krijg ik, heel kansloos, zin om uit te barsten in een bombastische canon van "Would You". Fuu. Ik kan niet eens zingen.

Hahahahah xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Left_bar_bleue0/5Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty_bar_bleue  (0/5)

Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitimeza sep 01, 2012 3:22 am

Moooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..   Even een gedenkwaardig moment in mijn historie.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even een gedenkwaardig moment in mijn historie..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: