The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I guess I needed a talk

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jalica

Jalica


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 13-10-12

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Psychiater
Waarschuwingen:
I guess I needed a talk - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I needed a talk   I guess I needed a talk - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 20, 2012 4:22 am

Jalica glimlachte naar het meisje. "Huilen is niet verkeerd hoor Elizan, het betekent dat je bij je gevoel komt." zei ze glimlachend en ze keek naar haar. "Zal ik je anders misschien helpen met een plan?" stelde ze voor, ze had vaker meisje doorverwezen, maar ze kon via de telefoon altijd hulp vragen, toch? "Ik zal je niet meteen dwing friet te eten hoor. Al eet je nooit friet, 't zal mij een worst wezen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-09-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
I guess I needed a talk - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I needed a talk   I guess I needed a talk - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 20, 2012 4:28 am

Ze glimlachte. Een plan leek een goed idee. Misschien als ze een beetje langzaam ermee begon dat het nog lukte ook. "Ja, een plan is wel een goed idee denk ik." Nu ze alles eruit had gegooid moest ze ook beter worden. Toch? Anders kwam ze hier nooit weg. Of in ieder geval. Dan was ze niet meer zo mager als eerst. Al zou dat in het begin wel heel erg wennen zijn. Maar het feit dat iedereen zo voorzichtig met je omging, alsof je breekbaar was irriteerde haar soms. Een klein beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jalica

Jalica


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 13-10-12

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Psychiater
Waarschuwingen:
I guess I needed a talk - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I needed a talk   I guess I needed a talk - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 20, 2012 4:31 am

Jalica keek op haar horloge, nog vijf minuten. "Dan maken we de volgende keer dat plan. Kan ik voor nu met je afspreken dat je naar mij toe komt als je iets nodig hebt of als je de neiging hebt om over te geven?" Ze glimlachte, ze wist dat het een vrijwel onmogelijke opgave zou zijn voor haar alleen, maar daar hadden ze collega's voor uit gevonden niet waar? "Of misschien een van je vrienden om hulp vraagt als ik er niet ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizan

Elizan


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-09-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Anorexia
Waarschuwingen:
I guess I needed a talk - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I needed a talk   I guess I needed a talk - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 20, 2012 4:34 am

Toen ze iets hoorde over de volgende keer zag je heel even de verwarring in haar ogen, maar deze was al gauw verdwenen. "Is goed ik zal mijn best doen." er verscheen zelfs een lichte glimlach op haar gezicht. Ze stond op, om een laatste keer de tranen uit haar ogen te wrijven. "Bedankt." Ze zei dit, terwijl de lichte glimlach nog steeds op haar gezicht stond. Een precieze reden waarom ze Jalica bedankte wist ze niet zeker, maar waarschijnlijk vooral omdat ze haar had laten inzien dat ze wel wat hulp mocht aannemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jalica

Jalica


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 13-10-12

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Psychiater
Waarschuwingen:
I guess I needed a talk - Pagina 2 Left_bar_bleue0/5I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (0/5)

I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I needed a talk   I guess I needed a talk - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 20, 2012 5:26 am

Jalica knikte. "Geen dank. Het is mijn beroep, Elizan." Ze stak haar hand uit, om haar hand te schudden voordat ze weg ging. "Ik zie je volgende week wel weer, is er iemand met wie ik contact kan houden die jou een beetje kan beschermen?" Vroeg ze en ze haalde haar hand die ze niet naar Elizan had uitgestoken door haar haren, aangezien die voor haar gezicht hingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I guess I needed a talk - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I guess I needed a talk   I guess I needed a talk - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I guess I needed a talk
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Because it needed to be cosy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: The Lawrence Institute :: The Lawrence Institute-
Ga naar: