The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het is officieel, ik zit in een schrijf dip

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dream

Dream


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Waanstoornis
Waarschuwingen:
Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Left_bar_bleue0/5Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty_bar_bleue  (0/5)

Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty
BerichtOnderwerp: Het is officieel, ik zit in een schrijf dip   Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Icon_minitimevr okt 05, 2012 7:17 am

Haat me nu maar, maar er komt geen fatsoenlijk woord uit - oké, het zijn wel fatsoenlijke woorden, maar you get me, right? Ik ben gefrustreerd. Iedereen die al op me wacht, zal waarschijnlijk nog iets langer moeten wachten. I'm sorry. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Left_bar_bleue0/5Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty_bar_bleue  (0/5)

Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is officieel, ik zit in een schrijf dip   Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Icon_minitimevr okt 05, 2012 8:36 am

Nina, vind ik niet erg, hoor. Kan ik me proberen te overtuigen dat ik heus wel een schattig koppeltje kan beschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dream

Dream


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 16
Probleem: Waanstoornis
Waarschuwingen:
Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Left_bar_bleue0/5Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty_bar_bleue  (0/5)

Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is officieel, ik zit in een schrijf dip   Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Icon_minitimezo okt 07, 2012 7:14 am

Wauw, mijn schrijven was echt van lange duur. God, wat is dit frustrerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
September

September


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 07-10-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Munchausen
Waarschuwingen:
Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Left_bar_bleue0/5Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty_bar_bleue  (0/5)

Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is officieel, ik zit in een schrijf dip   Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Icon_minitimezo okt 07, 2012 7:50 am

I know the feeling :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is officieel, ik zit in een schrijf dip   Het is officieel, ik zit in een schrijf dip Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het is officieel, ik zit in een schrijf dip
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Officieel: MASSAMEET

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: