The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Locked

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 5:13 am

Daar zat hij dan, in de hoek van de kamer. Zijn ene arm in het gips, de ander slechts bedekt door een verbandje. Hij had zijn ogen gesloten zodat hij het overvloedige wit niet kon zien. De kussenachtige muren, wit, de zachte vloer, wit, het plafond, wit. Alles was wit behalve de grijze deur waarvan hij niet zeker wist of het volledig uit metaal bestond of gewoon bedekt was door een laag metaal. Een zucht verliet zijn mond. Vreemd genoeg had hij geen problemen met deze ruimte, het was er rustig. Geen mens sprak tegen hem en het enige moment dat iemand kwam was om eten en drinken te brengen. Hij had geen idee hoe lang hij hier al zat, maakte het uit? Het leek erop dat hij hier nog wel langer zou zitten, ten eerste had hij Drugs bij zich gehad, ten tweede was hij gaan vechten en ten derde had hij een poging gedaan om iemand te vermoorden. Nee, Darren zat hier niet bepaald door iets onschuldigs. Hij had geluk dat ze hem niet in een dwangbuis hadden gepropt. Toch had dat ook niet gekund nu zijn arm bedekt was met gips. Hij opende zijn ogen en keek naar boven waardoor de korte haartjes op zijn kin over de huid van zijn hals gingen. Het voelde als zacht geprik, al was het geen pijn te noemen. Het felle wit verscheen weer voor zijn ogen, liet hem zijn ogen weer sluiten. Toch dwong hij ze om open te blijven, hij wist niet hoe laat het was, waarschijnlijk middag aangezien hij nog geen avondeten had gekregen. Éen positief ding kon je wel zeggen over het Lawrence, ze zorgden er in ieder geval wel voor dat iedereen te eten kreeg. Het maakte niet uit hoe doorgeslagen ze waren. Het maakte ze niet uit of iemand in een isoleercel zat of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 6:40 am

Adelaide had de gehele dag - tot nu toe - zich dood verveeld en besloot dat het tijd was voor actie. Ze liep traag richting de hal van de isoleercel en na kort geflirt met de medewerker, had ze hem de sleutel afhandig gemaakt. Ze lachte kort, het leek net op een film, maar dan in het echt. Ze keek naar de deur van de isoleercel en stopte de sleutel erin, waarna ze deze omdraaide en de deur opende. "Goedemiddag, meneer." zei ze en ze liep de isoleercel in. "Begint het hierbinnen al te vervelen?" vroeg ze en ze stopte de sleutel in de achterzak van haar donkerblauwe jeans, waarna ze tegen de witte, kussen wand leunde en ze haalde een hand door haar haren, waarna ze Darren direct aankeek. Tuurlijk, ze kende zijn reputatie, maar ze gaf daar vrij weinig om. "Want het is nogal saai vandaag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 7:03 am

Hij hoorde de deur opengaan en keek naar de grond bij de deur. Was het al zes uur dan? Toch verscheen er geen eten op de grond zoals gewoonlijk. Ook geen water. Ach, eten maakte hem niet uit. Drinken ook niet, tenzij er ook maar iets van alcohol in zat. Ze hadden hem niet eens pijnstillers willen geven, niks om de pijn te verminderen. Die gedachte maakte hem er weer bewust van hoe lang hij al niks had gehad. Het maakte hem er bewust van dat hij hier zat te rillen, dat het zweet over zijn voorhoofd liep terwijl hij daar zat. Zijn ogen waren te lang dicht gebleven zonder hem de slaap ingestuurd te hebben. Hij was vergeten dat de kamer om hem heen schommelde. De drang naar pillen en alcohol werd steeds groter, de kans dat hij ze kreeg werd steeds kleiner. Hij zat daar met zijn elleboog op zijn knie, de enige hand die hij kon bewegen in zijn haar. Tot hij een stem dacht te horen. Hij leek het niet te kunnen geloven maar toch keek hij om zich heen, hij wou weten wie tegen hem sprak maar toen hij degene zag, zag hij geen bewaker. Hij zag een jonge vrouw, hooguit een jaar of twee jonger dan hij. Misschien net drie. Hij was nooit goed geweest in schatten hoe oud iemand was. Ze keek hem aan, sprak weer maar hij leek niks te kunnen zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 7:21 am

Adelaide plofte op de grond. "Dus zo ziet de isoleercel eruit.." mompelde ze en ze keek om zich heen. "Wat ontzettend saai." concludeerde ze en vouwde haar benen in een kleermakers zit. "Dus, heb je zin om dit hok te verlaten?" vroeg ze en ze speelde met een plastic waterflesje, dat ze de rest van de tijd achter haar rug had gehouden. "Vocht nodig?" vroeg ze en ze rolde het flesje naar hem toe. Wat die doorzichtige vloeistof was, mocht hij zelf ondervinden. Ze maakte een vlecht van haar haren en trommelde met haar vingers op haar knieën. "Ik vraag me echt af hoe je het hier volhoudt..." zei ze, waarschijnlijk meer tegen zichzelf dan tegen de jongen tegenover hem. "Ik ben Adelaide trouwens." zei ze, toen ze zich realiseerde dat ze zijn naam wel wist, maar hij die van haar hoogstwaarschijnlijk nog niet. Ze steunde met haar ellebogen op haar bovenbenen en steunde met haar hoofd op haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 8:06 am

Hij knikte enkel een paar keer, alsof hij was vergeten hoe hij moest praten. Ondertussen keek hij naar haar. Vroeg zich af of hij haar eerder had gezien, toch leek hij haar niet te herkennen. Toch leek hij geïnteresseerd te zijn in het flesje dat ze bij zich had en naar hem toe had gerold. Hij dacht het water was maar het kon altijd iets anders zijn. Het was niet heel vol en zijn nieuwsgierigheid zorgde ervoor dat hij het oppakte en de dop eraf draaide. "Dankje." Zei hij, ontdekkend dat hij behoorlijk schor klonk. Hij tilde het flesje op en zette het aan zijn lippen. Hij nam eerst een kleine slok, denkend dat het maar water was. Toch leek hij te schrikken toen hij het doorslikte. Het brandende gevoel op zijn tong en in zijn keel. Dit was geen water, ze had verdorie gewoon drank voor hem meegenomen. Het duurde niet lang voor hij het flesje achterover had gegooid en de inhoud met gulzige slokken opdronk. Met elke slok leek hij iets meer te ontspannen tot het uiteindelijk leeg was. Het had niet lang geduurd voor het leeg was. Nog geen minuut. Een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht. Hij was vergeten hoe goed het had gesmaakt. Was blij dat hij eindelijk weer iets op had. "Darren" zei hij, waarna hij er nog een beetje aarzelend "maar dat wist je waarschijnlijk al" erachter voegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 8:35 am

Adelaide lachte even. "Graag gedaan." zei ze en ze lachte even toen hij - duidelijk overrompeld - erachter kwam dat het geen water was, maar wodka. Ze stond op toen er geluid op de gang te horen was en sloot de deur vlug, zonder deze in het slot te laten vallen. "Dat wist ik al, maar dat is niet belangrijk." zei ze en ze liet zich weer tegen de wand zakken. "Smaakte het lekker?" vroeg ze en ze veegde een los plukje haar uit haar ogen. "Ik wist niet zeker of je deze wodka lekker zou vinden, maar ik bedacht me dat je waarschijnlijk alles lekker zou vinden na je isolatiedrooglegging." zei ze en ze keek hem recht aan. Ze wist niet of veel mensen dat deden, maar ze nam aan van niet. Zijzelf kon er niet minder om geven, dan zou het haar misschien een afrossing opleveren, maar ze zou niet haar blik afwenden, voor niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 9:11 am

Darren was verbaasd, er was geen ander woord om te beschrijven wat hij voelde. Natuurlijk was hij blij met wat ze hem had gegeven maar waarom? Waarom was ze hier, waarom gaf ze dit aan hem? Hij wou de vragen stellen maar hij leek de woorden niet uit te kunnen spreken. In plaats van dat zei hij iets anders. " 't Is prima" Het glimlachje verscheen weer op zijn gezicht terwijl zijn blik afwendde van het lege flesje en weer naar haar keek. "Waarom eigenlijk?" Hij had verwacht dat er niemand zou zijn die ooit iets als dit zou doen. Sareth had namelijk een behoorlijk aantal vrienden en zogenaamde minnaars. Waarschijnlijk had een enorm deel van het Instituut een hekel aan hem voor wat hij haar had aangedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 9:30 am

Adelaide knikte. "Gelukkig maar." zei ze glimlachend en ze keek naar haar perfect witte sneakers. "Waarom? Nouja, ik denk omdat jij ook wel wat gezelschap kan gebruiken, of je dat wel of niet toe wil geven." antwoordde ze en ze keek hem met een kleine glimlach aan. "En omdat ik - als jij dat zelf wilt - je hulp graag zou willen, om het binnen wat minder saai te krijgen." voegde ze en ze krabde aan haar nek. "En ik kan wel wat gezelschap gebruiken dat niet constant over Sareth kwebbelt. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen haar, maar het wordt erg irritant, aangezien ik honderd keer hetzelfde hoor." was haar laatste toevoeging aan haar antwoord op zijn vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 9:57 am

"En hoe kan ik je ooit helpen om het minder saai te maken hier?" Zijn stem klonk alsof hij niet geloven kon wat ze zei en om eerlijk te zijn kon hij dat ook niet. Hij kon haar nergens mee helpen. "Geloof me, ik kan je waarschijnlijk toch niet helpen. Zeker niet met dit." Zodra hij het woord dit zei tilde hij zijn rechterarm omhoog. Het optillen ging niet zonder pijn of moeite maar het was nauwelijks van zijn gezicht af te lezen. Hij keek even naar zijn arm die nog steeds in de lucht hing. Van zijn vingertoppen tot aan de helft van zijn onderarm was het bedekt met gips. Hij liet zijn arm weer langzaam naar beneden gaan en legde het weer neer. De botten in zijn hand waren gebroken en twee van zijn vingerkootjes verbrijzeld. Hij had geen geluk gehad toen hij die muur had geraakt. Hij had sowieso geen geluk gehad. Zijn ongeluk was begonnen toen Sareth verschenen was. En vanaf dat moment was zijn ongeluk steeds groter geworden. Hij kon zijn hand niet meer bewegen en de eerste dag ging het lopen belabberd. "Trouwens, niet iedereen praat over haar. Je moet alleen de goede mensen er tussen uit zien te pikken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimezo sep 16, 2012 10:12 am

Adelaide haalde haar schouders op. "Misschien zocht ik dan gewoon een ander soort gespreks partner. Eentje met wie ik fatsoenlijk kan praten, zonder dat het direct over het vreselijke probleem gaat, waarom ze hier vast zitten." zei ze, met een wat nonchalante toon. Ze stopte haar veters terug in haar schoenen. "En als je wil kan ik je af en toe voorzien van wodka, zolang je hier zit, als je het niet erg zou vinden me vaker dan eens te zien." voegde ze eraan toe en ze keek hem kort aan. "En over het 'de goede mensen eruit pikken', dan moeten die wel tegen je willen praten en jij tegen hen." Ze kon met een hoop mensen praten, maar mensen die niet over Sareth praatten waren vooral mensen die zij niet kon uitstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 3:44 am

"Daar heb je gelijk in." Zei hij terwijl hij nadacht over hoeveel mensen eigenlijk ooit vrijwillig tegen hem hadden gesproken. Het waren er belachelijk weinig. Eigenlijk bijna niemand, niet dat hij met veel mensen wou praten. Hij had namelijk een extreme hekel aan bepaalde mensen. Alhoewel, dat bepaalde ging wel heel ver. Je kon hem beter vragen aan wie hij geen hekel had dan aan wie hij wel een hekel had. Hij was niet populair bij sommige mensen, veel mensen waren niet bepaald populair bij hem. Zo ging het nou eenmaal bij Darren. Mensen kwamen en gingen, waarom zou hij de moeite doen om vriendelijk tegen ze te doen als hij ze niet mocht? Het leven was toch veel te kort om jezelf het moeilijk te maken door leugens te verzinnen zodat je niet als een onaardig persoon over kwam? Hij zag het nut er niet van in, liegen voor een anders bestwil. Hij loog alleen voor zijn eigen bestwil. De rest mocht het zelf maar uitzoeken. Natuurlijk vonden mensen hem een egoïst maar voor hem was dit altijd al gelukt. Het had hem al van meerdere cel- en taakstraffen gered. Al wist hij wel dat sommige mensen nog steeds niet te vertrouwen. Hij liet de gedachten gaan met een zucht en ging over op een ander onderwerp. "Hoe kom je eigenlijk aan die drank? Ik bedoel, horen ze dat niet in iets op te sluiten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 4:23 am

Adelaide haalde haar schouders op. "Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag." antwoordde ze, toen hij haar vroeg hoe ze aan de drank kwam. Ze had zo haar manieren, zoals pacten met bewakers en dergelijken. Zij lustte zo nu en dan ook wel eens een borrel - ookal zag ze er zo niet bepaald uit. "Maar vertel eens, hoe lang zit je hier nog opgesloten?" vroeg ze nieuwsgierig en ze keek hem aan, met een klein glimlachje dat haar lippen sierde. Ze was op dezelfde manier aan de drank gekomen als aan de informatie over allerlei anderen dingen, zo ook de verblijfplaats van Darren gekomen. Ze zou willen dat alles zo makkelijk was, zoals dun blijven én eten tegelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 4:32 am

"Geen idee, hoe lang zit ik hier al?" Darren had de dagen niet geteld. Een groot deel van de tijd had hij liggen slapen. Het enige voordeel aan hem, hij kon overal en altijd slapen. Ook al legde je hem op een plaat beton. Hij zou er geen problemen mee hebben, zou gewoon door blijven tukken. Was er in ieder geval nog eens iets goeds. Dat kwam niet vaak voor dat er iets goeds aan hem was. "Ik denk dat ik hier sowieso nog wel een paar dagen moet gaan zitten maar ik weet 't niet precies. 't Is helaas niet zo dat ze elke ochtend een briefje naast m'n eten leggen met hoeveel dagen ik het hier nog maar uit moet zien te houden." Inmiddels had hij al verschillende dingen gedaan, zoals het tellen van de kussentjes op de muren. Zo slecht was hij in het doden van de tijd. Inmiddels wist hij dat elke muur twintig kussentjes hoog was en twee muren dertig kussentjes breed waren. Ja, hij was erg slecht in tijd doden. Maar wat voor nutteloze dingen moest hij hier anders doen behalve slapen, eten en niet gek worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 4:49 am

Adelaide dacht even na. "Drie dagen geloof ik." antwoordde ze en ze speelde met het uiteinde van de vlecht. "Het zou handig zijn, of je kerft streepjes in deze prachtige, mooie, witte kussens." zei ze, de sarcastische ondertoon was niet te onderdrukken, dat was dan ook niet bepaald haar bedoeling. "En eet je hier dan hetzelfde of krijg je hier van die prutpapjes?" vroeg ze, ze had zelf nog nooit in een isoleercel gezeten in de twee jaar dat ze hier zat en ze was er wel nieuwsgierig naar - maar boven alles had ze geen idee hoe ze het gesprek gaande moest houden, omdat ze hem nu eigenlijk pas voor het eerst sprak en ze altijd bang was ongemakkelijke dingen te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 5:05 am

"Meestal iets vreselijks dat binnen een minuut of vijf klaar is en al koud is voor ik het eindelijk krijg." Hij had nog maar één keer echt gezien hoe het eten binnen werd gebracht. De deur werd op een kier gezet en een dienblad met water en meestal pap of soep werd op de grond gezet. "Maar ik verga hier in ieder geval niet van de honger." Zei hij even later. "Al heb ik geluk als ik soep krijg." Hij keek even naar het dienblad dat naast de deur stond, de rode kring die net een centimeter onder de rand te zien was wees aan tot hoe vol de kom had gezeten met tomatensoep. Naast de kom lagen nog een paar kruimels maar voor de rest was het dienblad leeg. Hij wist niet of het lunch of avondeten was geweest, nog niet zo lang geleden lag hij nog te slapen. "Volgens mij hebben die oh zo prachtige, mooie, witte kussens meer gekost dan het eten van alle mensen die hier al hebben gezeten." Terwijl hij over de kussentjes sprak, sprak hij met dezelfde sarcastische toon waarmee zij had gesproken. Hoewel hij overal kon slapen miste hij nog steeds een bed. Maar degene die deze kamer had ingericht dacht waarschijnlijk dat men kon moorden met matrassen. Idioot, naar zijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 5:16 am

"Wat klinkt dat toch fabuleus. Echt, ik wil mezelf nog een keer laten opsluiten hier." zei ze en ze haalde haar vinger door de lege kop soep, waarna ze die aflikte, ergens was tomatensoep te proeven. Maar het smaakte meer naar water met tomatenpoeder. "Heerlijk, echt waar." zei ze hoofdschuddend en ze speelde met het kettinkje dat ze droeg, nooit deed ze dat af, zelfs niet 's nachts of tijdens het douchen. "Dat zou mij ook niets verbazen, waarschijnlijk kost het wit houden al meer dan de rest van het onderhouden van dit gebouw.. Maar de mensen hier overtuigen dat zorg voor iedereen beter is dan de zorg voor één specifieke cel, is onmogelijk." Ze vond het een beetje onzinnig, je kon iemand toch ook gewoon op z'n kamer opsluiten, in plaats van in zo'n belachelijke kussenkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 5:36 am

"Ik weet dat het niet te eten is, maar alles is beter dan die gore pap." Hij walgde van het eten wat hij voorgeschoteld kreeg. En wendde zijn blik er weer van af. "Achja, een groot deel van de mensen zal nooit te weten komen hoe het er hier uitziet. Tenzij iedereen opeens in het bezit van drugs is." Hij zei het alsof het de enige reden was waarom hij hier zat. Alsof hij de rest vergeten was. Toch wist hij wat hij had gedaan en hij wou het zo snel mogelijk vergeten. "Ze laten je hier ook niks doen. Ik had gedacht dat dit gesticht was om mensen een beetje normaal te krijgen maar als je hier een tijdje zit word je eerder gek dan beter. Waarschijnlijk zijn ze bang dat ik mezelf snijd aan papier ofzo en er zo bloed op de vloer komt." De laatste zin klonk spottend. Hij wou hier zo snel mogelijk weg maar zelfs als hij was verdwenen, het zou gemerkt worden en hij zou meteen weer terug gestopt worden. Waarschijnlijk voor een nog langere tijd dan hij eerst uit zou moeten zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 6:01 am

Adelaide knikte. "Dat wil ik wel geloven." zei ze en ze liet het kettinkje weer los, dat altijd een soort van gat in haar huid leek te branden. Ze moest die gedachten uit haar hoofd zetten, ze moest minder aan Chase denken, hem uit haar hoofd zetten, ondanks dat zij ook wel wist dat ze dat wel kon denken, maar dat haar hart dat nooit zou toelaten. "Dus, was jouw liefdesleven interessant buiten dit stinkhok dat men zo charmant 'Het Lawrence' noemt?" vroeg ze, maar nog geen twee seconde later kon ze zich wel voor haar kop slaan, waarom zou ze dat in godsnaam vragen, alsof dat haar ook maar iets aanging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 6:45 am

Hij luisterde naar haar vraag maar had geen idee waar ze naartoe wou. Waarschijnlijk was ze gewoon nieuwsgierig en hoewel hij niet echt van nieuwsgierigheid hield als het om persoonlijke dingen ging, zou hij het voor deze keer door de vingers zien. Om eerlijk te zijn was er ook niet veel te vertellen. Wat moest hij ooit zeggen? Dat zijn hele liefdesleven bestond uit one night stands? Dat hij de ene nacht met de ene in bed lag en nog geen week later met iemand anders? Het was nooit echt liefde voor hem geweest. Hij had iemand hooguit aantrekkelijk gevonden en in een dronken bui was je tot alles in staat. Natuurlijk had hij vroeger wel eens een vriendin gehad maar het was maar prille liefde. Het was nooit echt een serieuze relatie geweest waarvan hij dacht dat het wel zo zou blijven. Toch zou hij zijn niet bestaande liefdes leven niet vertellen. Wat had het voor nut om de namen te noemen van alle vrouwen die bij hem in bed hadden gelegen? Het viel niet eens onder de categorie genaamd liefdesleven. "Niet bepaald." Antwoordde hij uiteindelijk, verwachtend dat ze de rest zelf wel zou invullen. Ze had meerdere dingen om uit te kiezen. Van de gedachte dat weinig mensen in zijn buurt wouden komen tot de gedachte dat hij elke nacht met een ander in bed lag.


Laatst aangepast door Darren op di sep 18, 2012 1:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimema sep 17, 2012 9:01 am

Adelaide knikte even van het korte antwoord. Ze vond het niet vreemd, gezien de hoeveelheid mensen die hem hier niet konden uitstaan en nadat ze dat had gedacht, was ze dolblij dat ze dát niet hardop uit had gesproken. "Hmhm.." mompelde ze daarom enkel. "Klinkt als een zeer turbulent liefdesleven." zei ze met een scheef lachje. Ze was allang blij dat hij niet naar dat van haar vroeg - daar was ze voor een paar seconde wel bang voor geweest nadat ze haar vraag om een of andere stomme reden had gesteld - maar het interesseerde hem niet, of was het met haar eens dat het zijn zaken niet waren, net als dat het eigenlijk niet haar zaken waren die van hem te achterhalen. Ze veegde een lok haar voor haar ogen weg en trommelde even met haar vingers op haar benen, om te bedenken wat ze zou kunnen zeggen, zonder hem daarbij op z'n zenuwen te werken, zoals ze waarschijnlijk kort daarvoor wel had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimedi sep 18, 2012 1:51 am

Darren hield van stilte maar in een gesprek begon het simpelweg ongemakkelijk te voelen. "Dus... Is er nog iets interessants gebeurd?" het was de enige vraag die in hem opkwam en ook de eerste. Hij stelde vast dat het geen ongemakkelijke vraag zou zijn. Hij was gewoon nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurd was sinds hij hier zat. Hij vroeg zich af of er nog meer mensen in problemen waren geraakt of iets dergelijks. Stiekem had hij gehoopt dat Sareth ook in een cel als deze zat maar mevrouw schijnheilig zat nu waarschijnlijk bij één van haar minnaars. Geen bewaker zou haar wat aan willen doen en zelfs dan zouden ze niks kunnen weerstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimedi sep 18, 2012 1:57 am

Adelaide haalde haar schouders op. "Weinig benoemenswaardig, maar ik heb gehoord dat Sareth nóg een nieuwe minnaar/vriend/lover, of hoe je dat ook zou willen noemen. En volgens mij is er iemand in een dwangbuis gepropt nadat ze een vinger in haar keel had gestopt." zei ze, ze was allang blij dat zíj niet diegene was, haar geluk was dat ze niet 'gepakt' was, om het maar even zo te zeggen. "En voor de rest alle standaard akkefietjes, ruzies tijdens het eten 'want die heeft meer dan ik', je kent het wel." besloot ze haar samenvatting van de paar dagen ervoor. Er gebeurde niet altijd zoiets 'interessants' als waardoor de jongeman tegenover haar in een isoleercel zat - hoewel 'boeiend' waarschijnlijk een betere benaming zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimedi sep 18, 2012 3:09 am

"Ik had niet anders van d'r verwacht." Zei Darren terwijl hij iets rechter op ging zitten. Zijn rug begon pijn te doen door de houding die hij al een tijdje had aangenomen. Eerst dacht hij dat hij iets van buiten hoorde maar al snel kwam hij erachter dat het geluid uit zijn buik kwam, honger. "Blijkbaar was de soep niet genoeg." Zei hij met een kleine grijns op zijn gezicht. Ach, hij had hier altijd honger. Een groot deel van het voedsel was niet te eten en de rest was gewoon te weinig. Om eerlijk te zijn waren er niet veel dingen waar Darren van hield. Vooral groenten stonden niet bepaald op zijn ideale menu tenzij het gecombineerd werd met iets anders. Voordat hij naar het instituut was gestuurd had hij in ieder geval nog uit kunnen kiezen wat hij wou eten. Nu kwam daar niks meer van. En in dit hok al helemaal niet. Soep en pap, wauw wat geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelaide

Adelaide


Aantal berichten : 232
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 21
Probleem: Boulimia
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimedi sep 18, 2012 3:24 am

Adelaide hoorde zijn maag knorren en kon een kleine grinnik niet onderdrukken. "Dat probleem heb ik gelukkig niet." zei ze, daarmee doelde ze op het knorren van haar maag - dat had ze al jaren niet meer en dat vond ze absoluut geen probleem, het deed haar minder aan het naarste moment van de dag denken; eten. Ze was het met hem eens, dat hij niet anders verwacht had van Sareth; zijzelf ook niet. Ze haalde de vlecht weer uit haar haren, om er daarna een staart van te maken - het was echt een tik van haar constant aan haar haren te zitten, maargoed, dat was niet belangrijk. "Aangezien ik je net heb onderworpen aan een 'kruisverhoor' mag je dat best ook bij mij doen hoor, ik ben 100% eerlijk." zei ze, misschien dat dat het gesprek wat leven in zou blazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren

Darren


Aantal berichten : 247
Registratiedatum : 12-09-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Drank- en Drugsverslaving, agressief
Waarschuwingen:
Locked Left_bar_bleue0/5Locked Empty_bar_bleue  (0/5)

Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitimedi sep 18, 2012 3:47 am

Om eerlijk te zijn had Darren geen vragen maar het gesprek begon helaas dood te lopen. Er moest iets gebeuren om het weer leven in te blazen en hij probeerde een vraag te verzinnen maar het lukte niet bepaald. "Nou eh..." Hij was echt slecht in een gesprek aan de gang te houden. Het was gewoon zielig. Ach, hoe kon hij nou weten hoe hij ervoor kon zorgen dat een gesprek niet dood liep? Er waren maar weinig mensen die met hem durfden te praten. "Waar kom je vandaan. Ik bedoel, waar woonde je voor 't Lawrence?" Hij moest toch iets vragen en dit was de eerste vraag die hem te binnen schoot. Darren was niet bepaald een persoon waar je het best mee kon praten. Hij had alleen enige sociale ervaring met een paar glazen drank op. Voor de rest was een gesprek met hem aanknopen wel oké maar ging het wel bergafwaarts met het gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Locked Empty
BerichtOnderwerp: Re: Locked   Locked Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Locked
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: The Lawrence Institute :: The Lawrence Institute-
Ga naar: