The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Vriendinnengezeik blabla.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Viënna

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 05-09-12
Leeftijd : 21

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Pyromanie
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 8:08 am

Ja, oké, ik heb even hulp nodig of zo, want ik weet het zelf niet meer.

Er is dus een meisje, een "vriendin" van mij, die ik al sinds de basisschool ken en waar ik echt heel goed mee bevriend geweest ben. Na de basisschool gingen we dus allebei een andere richting doen (ik Havo, zij VMBO) maar dat maakte eigenlijk niets uit, want we spraken nog vaak af en zaten bij elkaar in de pauzes en fietsen met elkaar mee, etc. Nou, vorig jaar werd ons contact al minder, ze ging met hele andere mensen om dat ik en ze begon een beetje in zo'n "huppel" of hoe ze dat noemen, te veranderen. Ik dacht dat het niet echt uit zou maken, maar toen kwam ik er dus achter dat ze over heel veel dingen tegen mij, en ook tegen haar ouders loog. Bijvoorbeeld dat ze niet zou roken (oké, i don't care wat ze met haar longen doet, maar ik haat het gewoon als iemand liegt) en dat ze helemaal niet omging met bepaalde mensen, of ze zei tegen me dat ze niet af kon spreken omdat ze thuis moest blijven van haar ouders en zei dan tegen haar ouders dat ze bij mij of een andere vriendin was, terwijl ze gewoon ergens buiten zat met mensen die ik niet eens wil kennen. Maar goed, ik dacht dat het allemaal wel weer over zou gaan, maar dat gebeurde dus niet. Ik krijg nu echt helemaal geen hoogte meer van haar, terwijl ik nog heel erg veel om haar geef, omdat ze gewoon een hele goede vriendin was. We hadden in de vakantie ook ergens afgesproken en ze is gewoon niet komen opdagen, met achteraf als excuus iets van: "zoveel aan m'n hoofd, ik vergeet dingen echt snel tegenwoordig!"
Ja, hier kan ik dus echt niet tegen, en het liefste zou ik haar gewoon "dumpen" of zo, maar dat kan ik dus gewoon niet. Ze weet echt bijna alles over me omdat we al zolang vriendinnen zijn en ik laat mensen niet gemakkelijk los. Ook heb ik het idee dat ze met mensen omgaat die "gevaarlijk" zijn en dat ze niet lekker in haar vel zit, en ik zou haar best willen helpen als ze me die kans gaf, maar dat doet ze dus niet.
Good, zo is het dus een beetje, en de laatste tijd komt ze ineens weer naar me toe, dan fietst ze ineens met me mee, en dan heb ik iets van "Oké dan..."
Ze is over twee dagen jarig, en ze wekte vanmorgen wel de indruk dat ze verwacht dat ik kom, zoals ieder jaar.

Nu heb ik dus geen idee wat ik moet doen. Als ik naar haar verjaardag ga, krijgt ze misschien het idee dat ik nog net zoveel om haar geef als eerst - wat ook zo is, maar ik weet niet of ik dat nog wel wil als ze zich zo gedraagt...

Nou ja, dit was mijn zeikverhaal. Hmm...
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Eric

Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 8:20 am

Zij gedraagt zich serieus raar. o.o
Profiel bekijken
Viënna

Character sheet
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 8:21 am

Ja, daarom weet ik echt niet meer wat ik "met haar aan moet".
Profiel bekijken
Eric

Character sheet
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 9:06 am

IK OOK NIET
Profiel bekijken
Viënna

Character sheet
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 9:07 am

Meep. :c
Profiel bekijken
Eric

Character sheet
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 9:08 am

Ik heb geen ervaring, oké
Profiel bekijken
Viënna

Character sheet
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 9:17 am

Ik ook niet, daarom vraag ik het.
Profiel bekijken
Victoria

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 31-08-12

Character sheet
Probleem: Obsessieve-compulsieve stoornis ook wel een dwangneurose
Waarschuwingen:
0/5  (0/5)

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   ma sep 10, 2012 7:16 pm

Ik heb wel ervaring (whoop whoop). VMBO en HAVO denk je dat het niet ver van elkaar ligt, maar je veranderd echt. Je moet haast wel harder worden, bij ons op school ligt er een gewoon zo’n sfeer. Step out of line and you’re fucked. Misschien heeft ze wel veel gezien, zoals ik al deed in de eerste. In de tweede kreeg ik ook een hele maar dan ook echt hele goeie vriendin. Maar ze begon met roken toen uit eindelijk blowen drinken etc. op haar 13de. Uiteindelijk is ze een keer in de bossen verkracht maar goed. Ik was er voor haar, en dat was zwaar. Want als een friend zich kut voelt voel je je ook kut. Ik heb haar bij gehouden en at the end of the line was dat niet het slimste wat ik gedaan kon hebben. Je moet er achter zien te komen waarom ze zo doet, ’cause ja.. I dunno. Ik denk ook dat het gewoon beter is als je zelf een conclusie trekt.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vriendinnengezeik blabla.   

Vriendinnengezeik blabla.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: