The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wie durft Thane te trotseren?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Thane

Thane


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Thane weigert elk mogelijk contact met mensen - al is hier vaak moeilijk aan te ontkomen. Hij is antisociaal en vijandig tegenover anderen - en kan hierbij enigszins gewelddadig uit de hoek komen.
Waarschuwingen:
Wie durft Thane te trotseren? Left_bar_bleue0/5Wie durft Thane te trotseren? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wie durft Thane te trotseren? Empty
BerichtOnderwerp: Wie durft Thane te trotseren?   Wie durft Thane te trotseren? Icon_minitimevr sep 07, 2012 2:22 am

Ik sta niet voor eventuele builen, schrammen, bijtwonden en/of hersenletsels (?) in Like a Star @ heaven.

Thane is RAWR, zoals Jolien en ik dat altijd zo mooi kunnen zeggen - een andere RAWR, dat wel, maar Thane is over het algemeen gewoon heel erg RAWR.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 06-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Meerdere malen verkracht en angst voor aanrakingen.
Waarschuwingen:
Wie durft Thane te trotseren? Left_bar_bleue0/5Wie durft Thane te trotseren? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wie durft Thane te trotseren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie durft Thane te trotseren?   Wie durft Thane te trotseren? Icon_minitimevr sep 07, 2012 3:01 am

Hij is zeker heel erg RAWR en daarom wil Sally deze koning der RAWR-heden ook erg graag heel snel meeten, hoewel ik vrees dat ze daar nu nog anders over denkt.

Jenseltje wil hem ook meeten, trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 06-09-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 20
Probleem: Thane weigert elk mogelijk contact met mensen - al is hier vaak moeilijk aan te ontkomen. Hij is antisociaal en vijandig tegenover anderen - en kan hierbij enigszins gewelddadig uit de hoek komen.
Waarschuwingen:
Wie durft Thane te trotseren? Left_bar_bleue0/5Wie durft Thane te trotseren? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wie durft Thane te trotseren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie durft Thane te trotseren?   Wie durft Thane te trotseren? Icon_minitimevr sep 07, 2012 5:59 am

Haar gedachten zullen hem een wordt wezen, dus hé. Why don't we give it a try?!

Jensel mag niet. Oog Nee grapje, ik zal trouwens ook nog met Rune reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sally

Sally


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 06-09-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Meerdere malen verkracht en angst voor aanrakingen.
Waarschuwingen:
Wie durft Thane te trotseren? Left_bar_bleue0/5Wie durft Thane te trotseren? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wie durft Thane te trotseren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie durft Thane te trotseren?   Wie durft Thane te trotseren? Icon_minitimevr sep 07, 2012 6:20 am

Thane schreef:
Haar gedachten zullen hem een wordt wezen, dus hé. Why don't we give it a try?!

Jensel mag niet. Oog Nee grapje, ik zal trouwens ook nog met Rune reageren.

Wat is de RAWR-koning toch weer liefdevol. Maar nee, kom maar op met de bezemkast.

En dat lijkt me een goed plan Oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 29-08-12
Leeftijd : 25

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Dissociatieve stoornis en -amnesie
Waarschuwingen:
Wie durft Thane te trotseren? Left_bar_bleue0/5Wie durft Thane te trotseren? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wie durft Thane te trotseren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie durft Thane te trotseren?   Wie durft Thane te trotseren? Icon_minitimezo sep 09, 2012 10:12 am

Scarlett. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie durft Thane te trotseren? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie durft Thane te trotseren?   Wie durft Thane te trotseren? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie durft Thane te trotseren?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Thane Spiros
» Wie durft Val te ontmoeten?
» Wie durft Ciara aan tespreken?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Meeten-
Ga naar: