The Lawrence Institution
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Institution

‘Het Lawrence’, zoals buren het liefkozend noemen, is een gesloten instelling, speciaal voor probleem- en mentaal achtergestelde jongeren.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat zijn jou favoriete boeken?

Ga naar beneden 
+5
Myan
Hannah
Vincent
Jenico
Wyatt
9 plaatsers
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 1:48 am

Ik ben benieuwd. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenico

Jenico


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 24
Probleem: Door vier jaar lang in het leger gezeten te hebben, is hij getraumatiseerd geraakt, met alle gevolgen van dien.
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 1:59 am

The Green Mile is echt mijn favoriete boek en ook het enige boek waarbij ik heb lopen janken - ook de enige film, trouwens.
Verder Harry Potter reeks, de Aarde, mijn billen en andere grote ronde dingen en Studie, seks en sla. Vooral die laatste heb ik kapot gelezen, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 27
Probleem: Vincent is psychisch niet in orde, om deze reden heeft hij meerdere moorden gepleegd.
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/0Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/0)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 2:59 am

The Green Mile, daar heb ik ook bij zitten huilen ja. En The Forbidden Game is echt, écht geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 8:29 am

More, more, moreeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Hannah

Hannah


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 30-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Hannah is bipolaire en heeft last van waanbeelden.
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 8:30 am

Ook de Harry Potter-reekt, want die is gewoon heilig. Verder vond ik The Green Mile ook heel mooi, ja. Maar mijn all time favorite is Alice in Wonderland c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 8:49 am

Ik ben volgens mij de enige die The green mile niet heeft gelezen. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Myan

Myan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd: 23
Probleem: Agressie
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 8:54 am

Wyatt schreef:
Ik ben volgens mij de enige die The green mile niet heeft gelezen. :c

Ik heb The Green Mile ook niet gelezen, dus don't worry. :3

Overigens heb ik een lange lijst, dus ik ben te lui om mijn boeken op te noemen. Het komt een beetje op Harry Potter-The Hunger Games-Eragon-Stravaganza neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 18
Probleem: Stalker
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 8:57 am

Myan schreef:
Wyatt schreef:
Ik ben volgens mij de enige die The green mile niet heeft gelezen. :c

Ik heb The Green Mile ook niet gelezen, dus don't worry. :3

Overigens heb ik een lange lijst, dus ik ben te lui om mijn boeken op te noemen. Het komt een beetje op Harry Potter-The Hunger Games-Eragon-Stravaganza neer.

Hhaa, oké. XD

Ik ben op het moment dol op de serie van Deborah Harkness.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmijn

Yasmijn


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 17
Probleem: Onthoud zich van de wereld door zich te gedragen als 7 jarige
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimedi sep 04, 2012 9:06 am

Ik vind de Gone serie helemaal geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara

Ciara


Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: Negentien en zeven maanden.
Probleem: Agressief als mensen haar uitschelden of aanraken.
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimewo sep 05, 2012 4:40 am

The Hungergames en de Twilight boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 31-08-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Obsessieve-compulsieve stoornis ook wel een dwangneurose
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimewo sep 05, 2012 5:59 am

De serie van Fallen vind ik zelf erg goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric

Eric


Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 29-08-12

Character sheet
Leeftijd: 19
Probleem: Hallucinaties
Waarschuwingen:
Wat zijn jou favoriete boeken? Left_bar_bleue0/5Wat zijn jou favoriete boeken? Empty_bar_bleue  (0/5)

Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitimewo sep 05, 2012 8:28 am

Persoonlijk vind ik Linkerhand van God van Paul Hoffman leuk, maar die vind je amper, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat zijn jou favoriete boeken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn jou favoriete boeken?   Wat zijn jou favoriete boeken? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat zijn jou favoriete boeken?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kelderruimtes zijn toch zo enorm eng

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Institution :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: